فروش سولفات پتاس در چهاردانگه

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.


این ماده سمی نیست و تماس آن با پوست یا چشم تهدیدی برای سلامتی نیست اما ورود غبار آن در چشم ممکن است. باعث تحریک چشم شود برای برطرف شدن این عارضه شستشوی چشم با آب توصیه شده است.. است.نشاق غبار این ماده باعث تحریک سیستم و مجاری تنفسی می شود که می تواند منجر به عطسه یا سرفه شود. مصرف خوراکی بیش از اندازه این ماده باعث ایجاد مشکلات گوارشی می شود.

ریشه های پیاز کم عمق و پراکنده هستند و انشعابات زیادی دارند که در سیستم تغذیه و رساندن مواد مغذی نقش مهمی را ایفا می کنند. به دلیل قرار گرفتن ریشه های پیاز در عمق سانتی متری خاک در جذب عناصر مغذی دیگر ضعیف می باشند که منجر به کمبود عناصر غذایی می شود.

عمده ترین کاربرد این ماده توسط کشاورزان برای تولید محصولات کشاورزی است.. کودهای حاوی پتاسیم از جمله این کود را کود کیفیت نام می برند. این ماده برای بهبود کیفیت و افزایش رشد محصولات مختلف کشاورزی است.فاده می شود. این ماده اغلب به شکل گرانول، پودری و سنگی در کشاورزی است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر