تولید و ساخت سولفات کبالت در بازار لاله زار

Cobalt sulfate-1
Cobalt sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سولفات کبالت یک ماده معدنی است. که هم به صورت طبیعی و هم سنتزی تهیه می شود. این ماده در طبیعت به صورت کریستال های هیدارته یافت می شود. در واقع این ماده در طبیعت در مناطقی که حاوی کانی های اسکوترودیت و کبالتیت هست، وجود دارد. این کانی ها حاوی مقادیری از کبالت، منگنز و نیکل است..

سولفات کبالت ممکن است. در صورت است.نشاق باعث ایجاد حساسیت یا علائم آسم یا مشکلات تنفسی شود. همچنین می تواند باعث حساسیت پوستی شود. علائم واکنش آلرژیک به این ترکیب عبارتند از؛ بثورات پوستی، خارش، تورم، مشکل در تنفس، حس سوزن سوزن شدن در دست و پا، سرگیجه، سبکی سر، درد قفسه سینه، درد ماهیچه ای یا گرگرفتگی. این ماده می تواند به قلب، کلیه و تیروئید آسیب برساند. این ماده همانطور که اشاره شد، در صنایع مختلف از جمله پزشکی و نظامی کاربرد دارد و در صورت تماس طولانی مدت با این ماده امکان افزایش ابتلا به سرطان افزایش می یابد. بانوان باردار در صورت تماس با این ماده در معرض خطر سقط جنین خواهند بود. ورود این ترکیب به آب های آزاد اثرات زیست محیطی بسیار مخربی را بر جای می گذارد و باعث از بین رفتن ماهی ها و آبزیان دیگر می شود.

انبار مسقف ، خشک و خنک  با تهویه مناسب، دور از تابش مستقیم نور خورشید، دور از منابع آتش زا و حرارتی، رعایت فاصله از دیوار انبار و  سایر املاح، بستن درب کیسه و ظرف پس از مصرف، دور از مواد اکسیدکننده مانند ترکیبات کلرات، نیترات و نیتریت قرار گیرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر