فروش سولفات کبالت در تهران

Cobalt sulfate-1
Cobalt sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طی پژوهشی که به سفارش شورای فرهنگ عمومی در سال ۸ انجام شد و براساس یک بررسی میدانی و یک جامعه آماری از میان ساکنان ۸۸ شهر و حدود روستای سراسر کشور، درصد اقوامی که در این نظر سنجی نمونه‌گیری شد در این است.ان به قرار زیر بود:

استان تهران با بیش از میلیون نفر جمعیت، ٫۵ درصد جمعیت کل کشور را در خود جای داده‌است. از این میزان، ٬۵٬ نفر در مناطق شهری و ٬٬ نفر در مناطق روستاییِ آن ساکن هستند. ٫ درصد از جمعیت شهری است.ان تهران در شهر تهران و مابقی در شهر دیگر است.ان ساکنند. رشد جمعیت شهر تهران ٫ درصد است. که در مقایسه با دههٔ قبل اندکی افزایش یافته‌است. در میان شهرهای است.ان تهران، شهریار با ٫۸ درصد رشد سالیانه، در مقام نخست رشد قرار دارد و ملارد با درصد، پاکدشت با ٫ درصد و صفادشت با ۸٫۸ درصد رشد سالانه جمعیت در مقام‌های بعدی قرار دارند.

مطالعات نخستین طرح جامع تهران در سال ۵ آغاز شد و در به تصویب رسید. در این برهه، تهران حدود ۸ کیلومتر مربع وسعت داشت و جمعیت آن به ٫ میلیون نفر می‌رسید. این طرح، گسترش شهر تهران را به دلیل وجود ارتفاعات در شمال و شرق و نامناسب بودن زمین‌های جنوبی، در منطقهٔ غرب تعیین کرد و سطح شهر را به ده منطقه با مراکز مجهز تقسیم و شبکه‌ای از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را نیز پیشنهاد کرد.


کاربرد اکسید یا سولفات کبالت در صنعت باتری سازی شامل مواردی از قبیل NiCoO وLaCoO   به عنوان مواد آندی در الکترولیز آب، LiCoO   به عنوان الکترود در باتری های لیتیوم، NaCoO   به عنوان کاتد در باتری های سدیم و CoMoO   به عنوان الکترود پیل سوختی می باشد.

از این ماده در تولید پیگمنت های رنگی است.فاده می شود. از گذشته سولفات کبالت برای تزئین ظروف چینی، شیشه و همچنین در سرامیک، لعاب و مینا برای محافظت در برابر تغییر رنگ است.فاده می شود. همچنین در جوهر لیتوگرافی، سمپاتیک یا مرکب نامرئی و نیز جوهرهای مصنوعی به عنوان خشک کننده رنگ و لاک ها نیز از این ترکیب بهره می برند.

مکانیزم عمل باتری های قابل شارژ به اینگونه است. که در زمانی که باتری در حال شارژ است. الکترود لیتیوم مثبت یون های لیتیوم خود را که از طریق الکترولیت به الکترود گرافیت منفی منتقل می کند و در آنجا نگهداری می شوند. باتری در این فرایند انرژی را جذب و ذخیره می کند. هنگامی که باتری در حال مصرف است.، یونهای لیتیوم از طریق الکترولیت به سمت الکترود مثبت حرکت کرده و انرژی مورد نیاز باتری را تولید می کنند.



( فروش ) های دیگر