فروش سولفات کبالت در دماوند

Cobalt sulfate-1
Cobalt sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین کسی که ادعای صعود به دماوند را کرده‌، ابودلف خزرجی است. که در سفرنامه خود به صعودش اشاره کرده و شرحی از قله دماوند داده است.. پس از وی قزوینی، مسعودی، ابن فقیه و نیز ناصر خسرو اشاراتی به موقعیت صعود دماوند داشته‌اند. در زمان‌های قدیم عده‌ای خود را به قلهٔ دماوند رسانیده بودند. ناصر خسرو در سفرنامه اش نوشته است.:

جانوران گیاه‌خوار مانند کل، میش، آهو، گراز، خرگوش هم در دماوند یافت می‌شود. به‌جز حیوانات گراز و خرگوش که در دشت‌های کوهپایه‌ای کوه دماوند زندگی می‌کنند، دیگر جانوران فصل‌های گرم را در ارتفاعات سپری کرده و با سرد شدن هوا به مرور ارتفاع کم می‌کنند. این جانوران تا ۵ متری هم بالا می‌روند.

دامنه کوه دماوند در ارتفاع تا ۵ متری کاملا پوشیده از شقایق است.. این شقایق منحصربه‌فرد در دنیا شناخته شده و با نام شقایق لار و رینه در کتاب‌های معتبر گیاه‌شناسی جهان به ثبت رسیده است.. همچنین این منطقه از لحاظ مرتع و چراگاه بسیار غنی است.؛ حتی در ارتفاعات بلند دماوند نیز (زیر چهار هزار متر) از این بابت فقر چندانی وجود ندارد؛ ولی متاسفانه چرای بیش از حد دام‌ها، معدن کاوی و جاده‌کشی این شکوه بی‌نظیر را در معرض آسیب‌های جدی قرار داده است.. ارتفاع  تا ۵ متری دامنه‌ی این کوه است.وار در فصل بهار با فرشی از شقایق پوشیده می‌شود که متاسفانه این دشت نیز در معرض خطر جدی زباله‌های تولیدی توسط بازدیدکنندگان است..


سولفات کبالت یک ماده معدنی است. که هم به صورت طبیعی و هم سنتزی تهیه می شود. این ماده در طبیعت به صورت کریستال های هیدارته یافت می شود. در واقع این ماده در طبیعت در مناطقی که حاوی کانی های اسکوترودیت و کبالتیت هست، وجود دارد. این کانی ها حاوی مقادیری از کبالت، منگنز و نیکل است..

با تکیه بر سابقه ای بیش از یک دهه فعالیت موفقدر زمینه فروش و توزیع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، مواد زیستی و تجهیزات آزمایشگاهی، با هدف تسهیل دسترسی پژوهشگران و صنعتگران به مواد و تجهیزات آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب، به صورت آنلاین نیز فعالیت خود را شروع کرده است.. ما در مجموعه "ای آز" تلاش داریم با فراهم کردن نیازهای دانشگاه و صنایع در کوتاهترین زمان، نقش کوچکی در اعتلای کشور عزیزمان ایران داشته باشیم.

تحقیقات در مورد سولفات کبالت نشان می­دهد که است.نشاق این ماده سمی است.  و قرار گرفتن در معرض سولفات کبالت موجب سوزش پوست، چشم و دستگاه تنفسی، ریه ها، قلب و کلیه می­گردد. سولفات کبالت در سلول های پستانداران جهش ایجاد می­کند و ممکن است. برای انسان نیز سرطانزا باشد.



( فروش ) های دیگر