تولید و ساخت سولفات کبالت در شهرک صنعتی چهاردانگه

Cobalt sulfate-1
Cobalt sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..


علائم قرار گرفتن در معرض: ممکن است. در صورت است.نشاق باعث ایجاد حساسیت یا علائم آسم یا مشکلات تنفسی شود. ممکن است. باعث حساسیت پوستی شود. علائم واکنش آلرژیک ممکن است. شامل بثورات پوستی، خارش، تورم، مشکل در تنفس، حس سوزن سوزن شدن در دست ها و پاها، سرگیجه، سبکی سر، درد قفسه سینه، درد ماهیچه ای یا گرگرفتگی باشد. این ماده می تواند به قلب، کلیه و تیرویید آسیب برساند.

تحقیقات در مورد سولفات کبالت نشان می­دهد که است.نشاق این ماده سمی است.  و قرار گرفتن در معرض سولفات کبالت موجب سوزش پوست، چشم و دستگاه تنفسی، ریه ها، قلب و کلیه می­گردد. سولفات کبالت در سلول های پستانداران جهش ایجاد می­کند و ممکن است. برای انسان نیز سرطانزا باشد.

از این ماده در تولید پیگمنت های رنگی است.فاده می شود. از گذشته سولفات کبالت برای تزئین ظروف چینی، شیشه و همچنین در سرامیک، لعاب و مینا برای محافظت در برابر تغییر رنگ است.فاده می شود. همچنین در جوهر لیتوگرافی، سمپاتیک یا مرکب نامرئی و نیز جوهرهای مصنوعی به عنوان خشک کننده رنگ و لاک ها نیز از این ترکیب بهره می برند.



( تولید و ساخت ) های دیگر