تولید و ساخت سولفات کبالت در لواسان

Cobalt sulfate-1
Cobalt sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر خودرو شخصی ندارید کافی است. با مترو یا بی آر تی تا فلکه چهارم تهران‌پارس بیایید. اینجا می‌توانید سوار تاکسی‌های لواسان شوید. اگر می‌خواهید بدون دردسر خودتان را به ایستگاه لواسان برسانید بهتر است. سوار مترو شده و در ایستگاه حقانی از آن پیاده شوید. در ایستگاه حقانی برای آمدن به اینجا اتوبوس‌هایی وجود دارد. 

روستای افجه در دل طبیعت کوهستانی قرار گرفته است. و ازاین‌رو، در بیشتر روزهای سال آب‌وهوایی مطبوع و دلچسب دارد. این روستای سرسبز به‌لطف چشمه‌ها و رودخانه‌ها، باغ‌ها و کشتزارهای زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به باغ‌های سیب، گیلاس، آلبالو، گردو، گندم و جو اشاره کرد. رودخانه بزرگی از وسط روستا می‌گذرد که باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی را سیراب می‌کند و در حاشیه آن مسیر جذابی برای پیاده‌روی وجود دارد.

این درخت در محوطه عمارت و باغ نظام السلطان قرار دارد. باغ نظام‌السطان در مرکز شهر لواسان کوچک است. و علت شهرت این چنار، عمر طولانی آن است.. گفته می‌شود، این چنار در حدود ۵ سال عمر دارد. در زیر این درخت، چشمه‌ای جاریست و  در گذشته چنار نظام‌السلطان، پنج تنه قطور و بزرگ و گسترده داشته اما با گذشت سالیان طولانی، تنها دو تنه از آن باقی مانده است..


اين ماده داراي بلورهای کریستالی منوکلینیک به رنگ قرمز است.. اين ماده جزو مواد شيميايي خطرناك است.، لذا به شدت سمی است. و البته بی بو است.. فرمول مولکولی اين ماده معدنی CoSO است. که به دو صورت آبدار و بی آب تشكيل می شود. اين ماده دارای تعداد فرد الکترون است.، لذا نمکهای این ماده پارامغناطیس هستند.

کاربرد اکسید یا سولفات کبالت در صنعت باتری سازی شامل مواردی از قبیل NiCoO وLaCoO   به عنوان مواد آندی در الکترولیز آب، LiCoO   به عنوان الکترود در باتری های لیتیوم، NaCoO   به عنوان کاتد در باتری های سدیم و CoMoO   به عنوان الکترود پیل سوختی می باشد.

کبالت فلزی است. به رنگ خاکستری، آبی، نقره مانند با وزن مخصوص بالا که ماگنتیک و قابل انعطاف و نرم است.. این عنصر بخش لاینفکی از ویتامین B می‌باشد که در شکل‌گیری هموگلوبین دخیل می‌باشد. مقدار این عناصر در جیره حالت بسیار حساسی دارد. مقادیر اضافی می‌تواند حالت سمی داشته باشد. سولفات کبالت و کربنات کبالت هر دو از منابع عمده تامین کبالت می باشند ولی میزان قابلیت است.فاده از نوع سولفات کمی بیشتر از از نوع کربنات است. و میزان قابلیت است.فاده اکسید کبالت بسیار پایین است. و بنابراین در جیره نویسی بایستی با محدودیت است.فاده شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر