فروش سولفات کبالت در ملارد

Cobalt sulfate-1
Cobalt sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از همان سال با همت شهرداران ملارد نسیم توسعه شهری ، خدمت رسانی و شکوفایی وزیدن گرفت و میتوان گفت پس از انقلاب شهرداری ملارد گامهای بزرگی در جهت توسعه و آبادانی شهر ملارد با توجه به رشد روز افزون جمعیت ملارد برداشته است.. با هم به تماشای گوشه ای از این توسعه و آبادانی مینشینیم.

مسجد چهار باغ در شرق روستای چهار باغ از توابع دهستان اختر آباد بخش صفادشت واقع شده است. این مسجد از نظر معماری بنایی است. با طرح و نقشه ساده و ساختاری از خشت و گل و نمای خارجی آن از جبهه جنوبی سه فضای خشتی متصل به هم را با سطوح خارجی کاهگل شده نشان می دهد فضای غربی چایخانه ی مسجد و فضای شرقی یک انباری است. مسجد قدیم چهار باغ قدمتی برابر با اواخر دوران قاجار و عصر پهلوی دارد.

ملارد در جلگه و دشتی واقع شده که اطراف آن تمدن های بسیاری از عصر آهن و و تا اشکانیان و ساسانیان ، دوران پیش از تاریخ و حتی دوران اسلامی وجود دارد. مهمترین نقطه تاریخی که در حوزه حریم کنونی ملارد وجود دارد تپه باستانی بالکین در متری جنوب روستای مهرچین است. که وسعتی بیش از هکتار دارد سفال‌های به دست آمده از بالکین نشان از است.قرار فرهنگ عصر آهن ، و را دارد و میتوان گفت تمدنی بیش از هزار ساله دارد


بسیاری از شرکت های خودروسازی در سراسر جهان از جمله شرکت بزرگ تسلا برای توسعه خودرو های برقی به باتری های قابل شارژ بزرگ نیاز دارند. این باتری ها باید عملکرد بالا، دوام و صرفه جویی در مصرف انرژی داشته باشد. انتظار می رود بیش از درصد تولید کبالت در آینده نزدیک برای تولید باتری خودروهای برقی در صنعت خودروسازی مصرف گردد.

تحقیقات در مورد سولفات کبالت نشان می­دهد که است.نشاق این ماده سمی است.  و قرار گرفتن در معرض سولفات کبالت موجب سوزش پوست، چشم و دستگاه تنفسی، ریه ها، قلب و کلیه می­گردد. سولفات کبالت در سلول های پستانداران جهش ایجاد می­کند و ممکن است. برای انسان نیز سرطانزا باشد.

از سولفات کبالت در تهیه رنگدانه (کبالت آبی و کبالت سبز) و به صورت پوشش هایی برای رنگ های لعابی چینی ها، سرامیک و شیشه ها (مثل سایر نمک های کبالت) است.فاده می شود. رنگدانه کبالت در تولید چینی و شیشه مورد است.فاده  قرار می گیرند. سده های متمادی است. که برای ایجاد رنگ آبی در شیشه، سرامیک و لعاب از اکسید کبالت است.فاده می کنند. رنگدانه ها معمولا ًبا مخلوط کردن اجزاء بصورت اکسید یا بصورت نمک هایی که بسادگی تفکیک می شوند، تهیه می شود. کاربرد آن در سرامیک به این گونه است. که رنگدانه ها را می توان به مواد پایه سرامیکی افزود تا به کل مجموعه رنگ دهد. رنگ نهایی پس از اینکه سرامیک حرارت دید ممکن است. بخاطر واکنش بین رنگدانه و رس تغییر کند و کمتر شود.



( فروش ) های دیگر