تولید و ساخت سولفات کبالت در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Cobalt sulfate-1
Cobalt sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


دام های تازه متولد شده دارای ذخایر کم و نیاز بالا به کبالت هستند. آغوز ویتامین B را تامین می کند ولی کافی نیست برای این منظور برای دام های تازه متولد شده تزریق ویتامین B صورت می گیرد زیرا شیرخوار ها به نسبت مورد قرار گرفتن در معرض کمبود کبالت هستند.

سولفات کبالت دارای كاربردهای وسيعي در صنايع مختلف است.. برخی از كاربردهای اين ماده در حمامهای آبکاری، در باتری سازی، در صنایع الکتروشیمیایی، در رنگها و جوهرها، تصفیه آب، به عنوان عامل رنگ، تهیه انواع رنگدانه های صنعتی، جوهرهای سمپاتیک، است.خراج و خالص سازی مواد معدنی، به عنوان مکمل برای کمبود ویتامین B و به عنوان یک افزودنی به خاک و خوراک دام است..

بسیاری از شرکت های خودروسازی در سراسر جهان از جمله شرکت بزرگ تسلا برای توسعه خودرو های برقی به باتری های قابل شارژ بزرگ نیاز دارند. این باتری ها باید عملکرد بالا، دوام و صرفه جویی در مصرف انرژی داشته باشد. انتظار می رود بیش از درصد تولید کبالت در آینده نزدیک برای تولید باتری خودروهای برقی در صنعت خودروسازی مصرف گردد.



( تولید و ساخت ) های دیگر