تولید و ساخت سولفات کبالت در ورامین

Cobalt sulfate-1
Cobalt sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تالاب بند علی خان در ۵ کیلومتری جنوب شهرستان ورامین قرار دارد. این تالاب فصلی، در فصول گرم سال به‌صورت باتلاق درمی‌آید و گاهی خشک می‌شود؛ اما در پاییز و زمستان، مملو از آب می‌شود و پرندگان مهاجر را به سوی خود جذب می‌کند. این تالاب زیستگاه و محل زمستان‌گذرانی پرندگانی همچون اردک‌های سرسبز، خوتکا، غازها، آبچلیک‌های پاسبز و پاسرخ و فیلوش است. و بیش از همه در آن چنگر یافت می‌شود. وجود نی که در محیط آب شیرین رشد می‌کند، نشان از تصفیه خود‌به‌خود آب در این تالاب دارد.

برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.

وارمین از جنوب با دریاچه نمک همجوار است. و همین امر باعث شده تا اقلیم این شهرستان بیشتر کویری و نیمه‌بیابانی باشد. میزان بارش در این شهرستان به نسبت دیگر شهرهای تهران بسیار کمتر است. و تقریبا بارندگی زیادی در وارمین ثبت نمی‌گردد. کمترین دما وارمین در دی‌ماه ثبت شده و بیشتر میزان بارش ورامین نیز متعلق به ماه‌‌های زمستان است..


معمولا نمک های اسیدی به عنوان اسید واکنش می دهند و باز ها را خنثی می کنند و میزان گرمای حاصل از این خنثی سازی بسیار کمتر از خنثی سازی اسید های معدنی می باشد. این نمک به دلیل فرد بودن تعداد الکترون های آن جز نمک های مغناطیسی به حساب می آید. سولفات کبالت در گرید های مختلف برای مصارف نظامی، فنی، غذایی، دارویی و کشاورزی است.فاده می شود.

اين ماده داراي بلورهای کریستالی منوکلینیک به رنگ قرمز است.. اين ماده جزو مواد شيميايي خطرناك است.، لذا به شدت سمی است. و البته بی بو است.. فرمول مولکولی اين ماده معدنی CoSO است. که به دو صورت آبدار و بی آب تشكيل می شود. اين ماده دارای تعداد فرد الکترون است.، لذا نمکهای این ماده پارامغناطیس هستند.

سولفات کبالت ممکن است. در صورت است.نشاق باعث ایجاد حساسیت یا علائم آسم یا مشکلات تنفسی شود. همچنین می تواند باعث حساسیت پوستی شود. علائم واکنش آلرژیک به این ترکیب عبارتند از؛ بثورات پوستی، خارش، تورم، مشکل در تنفس، حس سوزن سوزن شدن در دست و پا، سرگیجه، سبکی سر، درد قفسه سینه، درد ماهیچه ای یا گرگرفتگی. این ماده می تواند به قلب، کلیه و تیروئید آسیب برساند. این ماده همانطور که اشاره شد، در صنایع مختلف از جمله پزشکی و نظامی کاربرد دارد و در صورت تماس طولانی مدت با این ماده امکان افزایش ابتلا به سرطان افزایش می یابد. بانوان باردار در صورت تماس با این ماده در معرض خطر سقط جنین خواهند بود. ورود این ترکیب به آب های آزاد اثرات زیست محیطی بسیار مخربی را بر جای می گذارد و باعث از بین رفتن ماهی ها و آبزیان دیگر می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر