تولید و ساخت سولفات گوگرد در اسلامشهر

Sulphate sulfur-1
Sulphate sulfur-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تصور کنید چه می‌شد اگر سماجت، کنجکاوی و شم کارآگاهی «خانم مارپل» برآمده از ذهن درخشان «آگاتا کریستی» با یک توانایی فوق بشری که بوی ابرقهرمان‌ها را می‌دهد ترکیب شود؟! در سریال اپیزودیک «پوکر فیس» شخصیت چارلی با بازی ناتاشا لیون مصداق بارز چنین ترکیب جذا&#;

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر اسلامشهر تپه سفید گلدسته میباشد که قدمت تاریخی و اسلامی دارد و به عنوان یک آثار ملی به ثبت رسیده و محل قرارگیری این آثار این اثر تاریخی در بخش چهاردانگه در جنوب غربی روستای گلدسته شهرستان اسلامشهر قرار دارد.

دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..


بسته بندی گوگرد پودری و کلوخه در کیسه‌های ۵ کیلوگرمی یا جامبو بگ های کیلوگرمی در دسترس است.. برای گوگرد گازی و گوگرد مایع، معمولاً مخازن در نظر گرفته می‌شوند که حجم معینی دارد. گوگرد کیسه ای در بسته بندی های - کیلوگرمی عرضه می شود.

سولفور ذوب شده دارای رنگ قرمز تیره است.؛ این حالت در دمای بالاتر از درجه سانتیگراد ( درجه فارنهایت) رخ می‌دهد. چگالی گوگرد بستگی به آلوتروپ آن، حدود گرم در سانتی متر مکعب است.. همه آلوتروپ های پایدار سولفور، عایق الکتریکی هستند.

به طور طبیعی به عنوان یک عنصر خالص به شکل پودر زرد و به صورت کریستال ظاهر می شود. گوگرد محصول انتشارات آتشفشانی است. و جوامع باستانی در اطراف آتشفشانها گوگرد است.خراج کرده اند. در دوران مدرن، بیشتر تولید گوگرد محصول جانبی فرآوری نفت خام و گاز است.. Sulfur به آسانی ترکیباتی مانند پیریت (سولفید آهن) و گچ (سولفات کلسیم) را تشکیل می دهد. گوگرد(S) به دلیل توانایی بالای اتم های خود دارای تعداد زیادی تغییرات آلوتروپیک مختلف است. با یکدیگر ترکیب شده و مولکول های حلقه یا زنجیره را تشکیل می دهند. آلوتروپ های گوگرد را می توان طبقه بندی کرد:



( تولید و ساخت ) های دیگر