فروش سولفات گوگرد در بازار لاله زار

Sulphate sulfur-1
Sulphate sulfur-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سولفور یک فلز چند ظرفیتی، فراوان، بی مزه و بی بو است.. در شکل بومی خود یک جامد کریستالی زرد رنگ است.. در طبیعت به عنوان عنصر خالص یا به عنوان مواد معدنی سولفید و سولفات رخ می دهد. اگرچه گوگرد به دلیل بوی بد خود شهره است. و اغلب با تخم مرغ های فاسد مقایسه می شود، اما این بو در واقع مشخصه سولفید هیدروژن (HS) است.. بلورشناسی گوگرد پیچیده است.. بسته به شرایط خاص، آلوتروپ های گوگرد چندین ساختار بلوری مجزا را تشکیل می دهند. Sulfur با تمام فلزات به جز طلا و پلاتین واکنش می دهد و سولفیدها را تشکیل می دهد. همچنین ترکیباتی با چندین عنصر غیر فلزی تشکیل می دهد. سالانه میلیون ها تن گوگرد تولید می شود، اغلب کاربرد گوگرد برای تولید اسید سولفوریک است. که به طور گسترده درصنعت است.فاده می شود.

بین دمای ذوب و جوش، octasulphur دوباره آلوتروپ خود را تغییر می‌دهد ، و از β-octasulphur به γ-sulfur تبدیل می‌شود که مجدداً با تراکم کمتری همراه است. اما به دلیل تشکیل پلیمرها، ویسکوزیته افزایش می‌یابد. در دمای بالاتر، با ایجاد دپلیمریزاسیون، گرانروی کاهش می‌یابد.

گوگرد به وفور به صورت طبیعی در دوران باستان شناخته شده و در دسترس بوده است.. ترجمه انگلیسی کتاب مقدس معمولاً از سوزاندن سولفور یاد می‌کنند و باعث می‌شود واژه‌های &#;آتش و گوگرد&#; به وجود بیاید؛ که در آن خوانندگان را از سرنوشت لعنت آمیز ابدی که در انتظار کافران و منکران است.، مطلع می‌سازد.



( فروش ) های دیگر