فروش سولفات گوگرد در جنوب تهران

Sulphate sulfur-1
Sulphate sulfur-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یاخچی آباد که یکی از محله های مشهور منطقه تهران می باشد امروزه بیشتر به دلیل مدرن سازی سریع که در آن آغاز شده است. شناخته می شود. این محله که در جنوب نازی آباد قرار گرفته از شمال به خیابان تولایی و از جنوب به بزرگراه آزادگان ختم می شود و بسیاری از افرادی که در آن زندگی می کنند آذری زبانانی هستند که از شهرهای شمال غربی کشور مهاجرت کرده و در آنجا سکونت گزیده اند. یاخچی در زبان آذری به معنی خوب و یا زیبا می باشد که به فضاهای سبز پیشین قرار گرفته در این منطقه اشاره دارد. از طرفی بسیاری از افراد عنوان می‌کنند اسم اصلی این منطقه یاغچی‌آباد می باشد به معنی منطقه ای که تحت تأثیر کارخانه روغن سازی نام گذاری شده است..

شهرک ولیعصر به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین محله های تهران یاد می شود در منطقه ۸ تهران تاسیس شده و آن را شهرک یافت آباد نیز معرفی می کنند.  دلیل شهرت این محله وجود بوستان ها و اماکن ورزشی می باشد که سبب شده در جنوب شهر به عنوان مرکز تفریحی برخی از افراد به حساب بیاید. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید بعد از ساعت به بیرون رفته و تهران گردی کنید شهرک ولی عصر برای شما این امکان را فراهم آورده تا بتوانید غذا های فست فود ساعته را تجربه کنید.

عبدل آباد چندین ایستگاه تاکسی و اتوبوس و یک ایستگاه مترو دارد که از طریق آن‌ها، به راحتی می‌توانید به سایر نقاط تهران بروید. این محله تراکم جمعیتی بالای ندارد و بیشتر مساحت آن را بوستان‌ها و بازارهای مختلف تشکیل داده است..


اسم لاتین این عنصر sulfur است.. در بعضی موارد آن را به شکل خالص در یک سری مواد می بینیم. اما در اکثر اوقات به شکل سولفید و سولفات دیده می شود. تاریخ شناسایی این عنصر پرکاربرد به دوران باستان برمیگردد. این عنصر خاص جزو دهمین عنصر فراوان در جهان همچنین پنجمین عنصر در زمین است. و یک عنصر چند ظرفیتی می باشد. اگر این عنصر تحت فشار است.اندارد قرار گیرد مولکول های حلقوی که فرمول شیمیایی S را دارند، ظاهری بلوری شکل تشکیل می دهند.

این عنصر به شکل جامد با سرعتی متوسط سوخته می شود اما غبار گوگرد با سرعت زیاد منفجر می شود. عواملی همانند الکتریسیته ساکن، جرقه یا شعله، اصطکاک و حرارت سبب اشتعال گوگرد خواهد شد. این ماده در حرارتی حدود درجه ی سلسیوس به شکل مذاب می باشد که در صورت تماس با آن سوختگی ایجاد می شود.

سولفور ذوب شده دارای رنگ قرمز تیره است.؛ این حالت در دمای بالاتر از درجه سانتیگراد ( درجه فارنهایت) رخ می‌دهد. چگالی گوگرد بستگی به آلوتروپ آن، حدود گرم در سانتی متر مکعب است.. همه آلوتروپ های پایدار سولفور، عایق الکتریکی هستند.



( فروش ) های دیگر