فروش سولفات گوگرد در شهر ری

Sulphate sulfur-1
Sulphate sulfur-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


بالاترین مصرف گوگرد در سال‌های سابق مربوط به صنایع کشاورزی و تهیه کودهای فسفاتیک بوده ‌است. گوگرد به عنوان مهم ترین ماده معدنی مورد نیاز برای رشد گیاهان بشمار می‌رود و کمبود آن تاثیر بدی بر روی محصولات کشاورزی می گذارد. در این صنعت از گوگرد برای سالم و مغذی کردن کودهای شیمیایی و همچنین تامین مواد مغذی مورد نیاز گیاهان از منابع دیگر است.فاده می شود.

این عنصر به شکل جامد با سرعتی متوسط سوخته می شود اما غبار گوگرد با سرعت زیاد منفجر می شود. عواملی همانند الکتریسیته ساکن، جرقه یا شعله، اصطکاک و حرارت سبب اشتعال گوگرد خواهد شد. این ماده در حرارتی حدود درجه ی سلسیوس به شکل مذاب می باشد که در صورت تماس با آن سوختگی ایجاد می شود.

برای نگهداری گوگرد مذاب باید از محیطی که دارای دمایی مابین - درجه ی سانتی گراد می باشد است.فاده کرد و در داخل محفظه های ویژه که مجهز به لوله هایی که حاوی بخار آب گرم هستند، نگهداری شود. لوله کشی باید به شکلی باشد که بخار آب به راحتی بتوانند جهت مقابله با هر آتش سوزی احتمالی به کار برود همچنین محیط باید دارای یک سیستم تهویه ی مناسب باشد.



( فروش ) های دیگر