تولید و ساخت سولفات گوگرد در فیروزکوه

Sulphate sulfur-1
Sulphate sulfur-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرستان فیروزکوه به دلیل شرایط توپو گرافی و آب و هوایی یکی از مناطق بکر است.ان است. و از زیستگاه‌های مهم حیات وحش و شکارگاه‌های است.ان به‌شمار می‌آیدو انواع وحوش و مناطق طبیعی، چراگاه‌ها و چمنزارهای وسیع از توانمندی‌های ویژه است.ان است.و منطقه شکار ممنوعه کاوه ده با هکتار وسعت دارای پوشش گیاهی متنوع و غنی است. که انواع وحوش و از جمله قوچ و میش، کل و بز، آهو و گراز، پلنگ، روباه، خرس، خرگوش، انواع پرندگان و خزندگان را در خود جای داده‌است که به صورت گله‌های بزرگ در

دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مساعد، و همچنین وجود رودخانه‌ها و منابع آب شیرین در این شهرستان، باغداری رواج زیادی دارد. از محصولات کشاورزی فیروزکوه می‌توان به گندم، جو، بنشن، تره بار، زرد آلو، سیب، گیلاس، گلابی، گردو، انگور و آلبالو اشاره کرد.

چشمه آب معدنی خمده در فاصله ۵ کیلومتری جاده تهران، فیروزکوه و در مسیر رودخانه حبله رود و در نزدیکی روستای خمده واقع شده‌است. فاصله این چشمه تا جاده فیروزکوه – زرین دشت ۵ کیلومتر است.. آب این چشمه برای درمان بیماری‌های مفاصل و است.خوان، بیماری‌های پوستی (جوش- زخم و …) و زردی کاربر دارد. فصل است.فاده از این آب بهار و تابستان است..


طبق آمار در میلادی، بیشترین میزان ذخایر گوگرد دنیا را کشورهای کانادا، هلند، اسپانیا، چین و آمریکا به خود اختصاص داده‌اند. گفتنی است. بیشتر کانسارهای گوگرد ایران به صورت ترکیب با گازهای ترش و منابع نفتی بوده که امروزه مقادیر زیادی از آن تولید و صادر می‌شود. از مهم‌ترین کانسارهای دگرگونی گوگرد در ایران به ترتیب ذخایر آن‌ها می‌توان به کانسار بستانه در غرب بندر لنگه، کانسار خمیر در شمال غرب بندر خمیر، کانسار دستکده در پایانه غربی جزیره قشم، کانسار لاتیدان در غرب بندرعباس، کانسار غرب بندرعباس و کانسار دلازیان در جنوب شرق سمنان اشاره نمود.

گوگرد ممکن است. به خودی خود در معادن یافت شود و از نظر تاریخی هم ثابت شده که به این شکل بدست می‌آمده است.. همچنین &#;پیریت&#; هم منبع گوگرد بوده است.. در مناطق آتشفشانی در سیسیل، در دوران باستان، آن را در سطح زمین پیدا می‌کردند.

گوگرد (Sulfur) بیش از چند هزار سال است. که شناخته شده و مورد است.فاده قرار می گیرد. مصرف گوگرد در صنایع، بسیار متنوع می باشد، بطوری که در گذشته میزان مصرف گوگرد اغلب بعنوان یک شاخص برای تعیین فعالیت های صنعتی در کشور سنجیده می شده است.. یکی از مصارف عمده گوگرد، تولید



( تولید و ساخت ) های دیگر