تولید و ساخت سولفات گوگرد در قرچک

Sulphate sulfur-1
Sulphate sulfur-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

شهرستان قرچک در کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.. این شهرستان از سمت شمال شرق به شهرستان پاکدشت، از شرق، جنوب شرق و جنوب به شهرستان ورامین، از جنوب غربی، غرب و شمال غربی نیز به شهرستان ری محدود می باشد .این شهرستان در آذر ماه ، به مرکزیت شهر قرچک و از ترکیب بخش مرکزی شامل دهستان‌های ولی‌ آباد و قشلاقی جیتو در تابعیت است.ان تهران ایجاد شد.

با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.


سولفور به عنوان یک جزء مهم در کودهای شیمیایی است.فاده می‌شود. مهم‌ترین شکل سولفور برای کود، ماده معدنی سولفات کلسیم است.. گوگرد معدنی، آبگریز است. (در آب محلول نیست) و به طور مستقیم توسط گیاهان قابل است.فاده نیست. با گذشت زمان، باکتری‌های خاک (باکتری تیو باسیلوس) می‌توانند آن را به مشتقات محلول تبدیل کنند، سپس می‌تواند توسط گیاهان است.فاده شود.

از دی اکسید گوگرد و سولفیت‌های مختلف به دلیل خاصیت نگهدارنده، آنتی اکسیدانی و ضد باکتریایی، در بسیاری از بخش‌های دیگر صنایع غذایی است.فاده می‌شود. از زمانی که گزارش‌هایی مبنی بر واکنش آلرژی در برخی از افراد به سولفیت‌های موجود در غذاها داده شد، این روش کاهش یافته است..

سولفور یک فلز چند ظرفیتی، فراوان، بی مزه و بی بو است.. در شکل بومی خود یک جامد کریستالی زرد رنگ است.. در طبیعت به عنوان عنصر خالص یا به عنوان مواد معدنی سولفید و سولفات رخ می دهد. اگرچه گوگرد به دلیل بوی بد خود شهره است. و اغلب با تخم مرغ های فاسد مقایسه می شود، اما این بو در واقع مشخصه سولفید هیدروژن (HS) است.. بلورشناسی گوگرد پیچیده است.. بسته به شرایط خاص، آلوتروپ های گوگرد چندین ساختار بلوری مجزا را تشکیل می دهند. Sulfur با تمام فلزات به جز طلا و پلاتین واکنش می دهد و سولفیدها را تشکیل می دهد. همچنین ترکیباتی با چندین عنصر غیر فلزی تشکیل می دهد. سالانه میلیون ها تن گوگرد تولید می شود، اغلب کاربرد گوگرد برای تولید اسید سولفوریک است. که به طور گسترده درصنعت است.فاده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر