فروش سولفات گوگرد در ناحیه صنعتی بیجین ری

Sulphate sulfur-1
Sulphate sulfur-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


گوگرد مورد است.فاده جهت تولید اسید سولفوریک، از نوع پالایشگاهی است.. گوگرد پالایشگاهی به دو نوع پایه، گازی (GC) و نفتی (OC) تقسیم می شود که جهت تولید اسید سولفوریک، عمدتاً از گوگرد پایه گازی که اسیدیته بیشتری دارد، است.فاده می شود.

اسید آمینه‌های سیستئین، متیونین، هوموسیستئین، تائورین و همچنین برخی از آنزیم‌ها حاوی گوگرد هستند. حدود ٫۵ درصد از وزن بدن انسان را گوگرد تشکیل داده است.. گوگرد در کراتین که در ساختار مو و ناخن است. وجود دارد. همچنین ترکیبات دی‌سولفیدی مابین پلی‌پپتیدها در ساختار پروتئینی اهمیت زیادی دارند. ترکیبات گوگرددار باعث ایجاد بوی بد در دهان می‌شوند.

اسم لاتین این عنصر sulfur است.. در بعضی موارد آن را به شکل خالص در یک سری مواد می بینیم. اما در اکثر اوقات به شکل سولفید و سولفات دیده می شود. تاریخ شناسایی این عنصر پرکاربرد به دوران باستان برمیگردد. این عنصر خاص جزو دهمین عنصر فراوان در جهان همچنین پنجمین عنصر در زمین است. و یک عنصر چند ظرفیتی می باشد. اگر این عنصر تحت فشار است.اندارد قرار گیرد مولکول های حلقوی که فرمول شیمیایی S را دارند، ظاهری بلوری شکل تشکیل می دهند.



( فروش ) های دیگر