مشاوره و اجرا سپتیک تانک در اسلامشهر

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

:حاجی فیروزها، در دوران گذشته، شغل مناسب خود را داشتند و هیچ ربطی به تکدی گری نداشت اما با گذر زمان و شرایط وخیم اقتصادی، افرادی که به تکدی گری مشغول هستند، در روزهای پایانی سال، لباس حاجی فیروز بر تن می کنند تا بتوانند از مردم پول بگیرند&#;.

آستان امامزاده غیبی (علیه السلام) در جنوب غرب شهرستان اسلامشهر می باشد که از شمال به کمربندی الغدیر و از شرق به روستای نظام آباد و از غرب به میدان الغدیر و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و کانال نواب صفوی محدود می شود. در یک سال گذشته، مغازه هایی در شمال و جنوب بقعه ساخته شده اند، پایگاه بسیج شهید سلیمان زاده شمال شرق بقعه را به خود اختصاص داده، و محوطه ی دور امامزاده را دوره کرده اند (از داخل).


در ادامه پساب بخش اول با عبور از مسیر ارتباطی تعبیه شده در دیوار جداکننده، وارد بخش دوم سپتیک تانک می وارد بخش دوم سپتیک تانک می شود. در این بخش ذرات بسیار ریز چربی و روغنی که در فاضلاب باقی مانده باشد، بر روی سطح شناور می گردند. در نهایت پساب زلال شده از طریق لوله خروجی از سپتیک تانک خارج می شود.

چنانچه فضای کافی در اختیار تیم باشد (علی القاعده) انباره نگهداری فاضلاب به صورت افقی نصب می‌گردد. ضخامت بدنه اصلی سپتیک فاضلاب براین اساس طراحی و تولید می‌گردد. درتمامی جهان بدلیل مزایای زیاد hdpe نسبت به انواع دیگر متریالی که این مخازن می‌تواند با آنها تولید شود، نوع hdpe بیشتر مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

در طول / از بدنه اصلی وجود دیواره ای با ارتفاعی بیشتر و بالاتر از قسمت بالایی ورودی گند انبار تعبیه می‌شود. وجود آبرویی به قطر حدودا میلیمتر جهت عبور پساب زلال شده به قسمت دوم سیستم سپتیک تانک باعث جلوگیری از عبور فاضلاب جامد می‌گردد. در قسمت بالایی این دیواره (بافل میانی) وجود راهرویی بسیار کوچک موجب راه یافتن گازهای سمی به سمت ونت هوا می گردد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر