مشاوره و اجرا سپتیک تانک در بازار لاله زار

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سپتیک تانک ساده ترین و پر کاربردترین واحد مورد است.فاده در تصفیه فاضلاب به ویژه فاضلاب های بهداشتی &#; انسانی است.. سپتیک تانک مخزنی است. که در آن فاضلاب به کمک فرایندهایی از قبیل ته نشینی، شناور سازی و بیولوژیکی تصفیه می گردد. از سپتیک تانک های پلیمر روشان بطور گسترده ای در واحدهای مسکونی و ویلایی، مجتمع های مسکونی و اداری، کارگاه های عمرانی و ساختمانی، کارخانجات تولیدی و صنعتی، هتل ها، رستوران ها، و مجتمع های تفریحی و ورزشی است.فاده می شود.

همانطور که قبلا بیان شد گند انبار، سیستمی است. مشتمل بر یک مخزن یا محفظه از هر جنسی که بتوان با آن مخزن تولید نمود. این سیستم طوری طراحی شده تا جامدات پساب خروجی از منبع فاضلاب را گرفته و آب روان تصفیه شده در حد % و فاقد جامدات و صد البته دارای بو را تحویل چاه جذبی یا اگوی شهری دهد. در حقیقت

فاضلاب پس از ورود به سپتیک تانک و به علت کاهش سرعت جریان هیدرولیکی، قسمتی از مواد معلق خود را بصورت ته نشینی از دست می دهد و از سوی دیگر خارج می گردد. درجه آلودگی فاضلاب خروجی از سپتیک تانک تقریبا معادل درجه آلودگی فاضلاب خروجی از ته نشینی اولیه خواهد بود و درصد شکست بار آلی و حذف مواد آلاینده در سپتیک تانک ها رقم قابل توجهی نخواهد بود. مواد ته نشین شده بصورت لجن در کف انباره به کمک باکتری های بی هوازی هضم میشوند بطوری که انباره هر دو سال یکبار ( در صورت سر ریز به اگو شهری یا چاه جذبی ) نیاز به خالی کردن لجن خواهد داشت.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر