فروش سپتیک تانک در بهارستان

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.


شرکت ناب زیست بعنوان یکی از تولید کننده‌های اصلی در زمینه سپتیک تانک مازندران سال‌های مدیدی نسبت به تولید نوع بتنی پیش ساخته و آماده برای است.فاده در شهرهای مختلف مازندران اقدام نمود و تجربیات تلخی در این زمینه دارد. چرا که سطح آب زیر زمینی در است.ان مازندران بالاست. ما در تولید سپتیک تانک آماده بتنی خود از سیمان تیپ است.فاده می‌نمودیم.

لوله خروجی سپتیک عین لوله ورودی دستگاه عمود بر عدسی ته‌نشینی و با فاصله ۵ تا سانتیمتر پایینتر از محل نصب لوله ورودی در قطرهای ، ، ۵ و اینچ نصب و آببند میشود. جنس و متریال این لوله هم همانند لوله ورودی مخزن، میتوان از لوله پلی اتیلن تک‌جداره با رینگ و فلنچ یا لوله کاروگیت دوجداره است.فاده کرد، که لوله سرریز سپتیک تانک نامیده می‌شود. لوله خروجی سپتیک از بیرون مخزن با است.فاده از رینگ و فلنچ و در لوله‌های دوجداره کاروگیت با کوپلر و واشر به چاه جذبی یا اگو شهری که پساب تصفیه شده (مایعات) را هدایت می‌کند، نصب می‌شوند.

مخزن بتنی سپتیک که از قدیم در بخش تصفیه فاضلاب مورد است.فاده قرار گرفته و از نامش پیداست تولید شده از سیمان که به صورت بتن می‌باشد و بیشتر با نام سپتیک پیش ساخته بتنی در بخش پیش تصفیه و تصفیه فاضلاب انسانی شناخته می‌شود. شکل ظاهری آن به صورت است.وانه و حالت عمودی (ایستاده) به صورت قالبی تولید می‌شود. که سپتیک تانک بتنی مکعبی نیز جزو سپتیک تانک های بتنی است. که با نام سپتیک درجا و البته مخزن مکعبی به صورت دستی و مونتاز در محل اجرا میشود.



( فروش ) های دیگر