فروش سپتیک تانک در بومهن

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.


قطر سپتیک تانک مترمکعبی . متر و طول آن . متر می‌باشد. این قطر زیاد بدلیل ضرورت است.فاده از متریال بیشتر در تامین مقاومت مکانیکی دستگاه تاثیر بسیاری روی قیمت تمام شده سپتیک تانک آماده میگذارد. مخزنهای سپتیک فایبرگلاس بدلیل نوع سازه آن بصورت پنلی تولید می‌شود.

آببند کردن سپتیک بتنی یکی از مهمترین موارد بعد از تولید می‌‍باشد. چنانچه در صورتیکه بعد از تولید و نصب دستگاه فاضلاب وارد شده به مخزن نشت پیدا کند این امر باعث آسیب رسیدن به محیط زیست و آبهای زیرزمینی نیز می‌شود. تنها روشی که برای آببند کردن مخازن بتنی سپتیک باید انجام داد است.فاده از پرکردن مخزن با آب می‌باشد.

به طور مثال چنانچه قیمت سپتیک مترمکعب در محل کارخانه واقع در تهران معادل میلیون تومان باشد ولی هزینه حمل از تهران تا تبریز معادل . میلیون تومان باشد، قیمت تمام شده سپتیک تانک مترمکعب برای شما . میلیون خواهد بود. در حالیکه چنانچه این سپتیک را از تبریز تهیه کنید و قیمت . میلیون هم به شما پیشنهاد شود بهمراه هزینه حمل هزار تومانی، قیمت تمام شده سپتیک تانک فاضلاب تبریز البته با جنس بدنه پلی معادل میلیون تومان خواهد بود.



( فروش ) های دیگر