مشاوره و اجرا سپتیک تانک در بومهن

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..


ابتدا فاضلاب از طریق لوله ورودی وارد بخش اول سپتیک تانک می شود. این بخش که توسط یک دیواره جدا کننده از بخش دوم مخزن جدا شده است.، حجمی معادل دو سوم از کل حجم سپتیک تانک را شامل می شود. با ورود فاضلاب به این بخش، مواد معلق و ذرات خارجی به سبب وزن بیشتر خود به سمت پایین حرکت کرده و در کف مخزن ته نشین می شوند. روغن و چربی ها نیز به دلیل اینکه دارای وزن مخصوص کمتری نسبت به فاضلاب هستند، به سمت بالا حرکت نموده و بر روی سطح شناور می گردند.

به دلیل عدم ثبات قیمت مواد اولیه، دستمزد و برخی از آیتم های تولید در اینجا از قیمت دقیق انواع سپتیک تانک معذور هستیم. اما در کل قیمت سپتیک تانک بسته به حجم مخزن، دفنی یا غیر دفنی و نوع اتصالات بستگی دارد. سپتیک تانک های بتنی که در تعداد حجم و اتصالات آنها به صورت ثابت و عدم تغییر قالب البته به صورت سفارش و تعداد بالا امکان پذیر میباشد و روزانه می توانید از کارشناسان شرکت قیمت ها رو بگیرید.

قیمت پایین این مخازن در سازه کورتیوب و کاروگیت امکان پذیرتر از نوع اسپیرال می‌باشد. ولی در بحث دو جداره بودن گند انبار پلی اتیلن می‌توان به وضوح گفت مدل اسپیرال تولید شده از مواد اولیه پتروشیمی امیر کبیر EX و HDPE در تمامی سطوح دوجداره می‌باشد ولی بدنه اصلی سپتیک کورتیوب و نوع کاروگیت پلی اتیلن بین شیارها دوجداره نیست. ذیلا بمنظور درک مطلب فوق دو برش از سطح مقطع سپتیک کورتیوب و اسپیرال آورده خواهد شد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر