مشاوره و اجرا سپتیک تانک در تهران

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرداری تهران با چالش‌هایی نیز مواجهه است. از آن جمله در زمینه رفع مشکل‌های شهری اعم از ترافیکی و زیست‌محیطی و نیز فساد در بخش‌هایی از این نهاد شهری موضوع‌هایی‌ست که کم و بیش مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفته‌است.

جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.

در برخی منابع اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال تأسیس شده‌است؛ اما در منابع دیگر اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال ۵۵ با نام مریضخانهٔ دولتی تأسیس شده‌است که نام آن، در سال برای قدردانی از


در مرحله اول فاضلاب از طریق لوله ورودی وارد اولین بخش سپتیک می‌شود. این قسمت با است.فاده از یک دیواره جدا کننده از بخش دوم مخزن تفکیک شده است.. میزان حجم آن تقریبا برابر با دو سوم از کل حجم مخزن میباشد. با وارد شدن فاضلاب به این قسمت، مواد معلق و ذرات خارجی موجود در آن به دلیل وزن بیشتر به سمت پایین مخزن حرکت میکنند و در آنجا ته نشین می‌شوند. انواع روغن و چربی‌ها هم که دارای وزن کمتری هستند، به سمت بالا حرکت میکنند و بر روی سطح شناور می‌شوند.

از آنجایئیکه مخازن سپتیک از قسمت تشکیل شده است.، و مخزن اول بعد از لوله ورودی، بنام مخزن ته نشینی میباشد، در طول بدنه سپتیک تانک از حجم مخزن یا به عبارتی درصد مخزن را بخش ته‌نشینی اختصاص شده است.. در این بخش پساب خروجی ساختمان از طریق لوله ورودی وارد این بخش می‌شود، جامدات درشت و فضولات سنگین در این بخش ته‌نشین شده و دیواره جداکننده چسبیده به این بخش میباشد و مانع از ورود پساب جامدات به بخش دیگر مخزن (زلال سازی) می‌شود.

در ادامه پیشرفت علم و دانش بشر و کشف پلی اتیلن که در مقابل تمامی مواد اسیدی و قلیایی از خود مقاومت نشان می‌داد کارشناسان به فکر است.فاده از این ماده در ساخت آن افتادند. لذا سپتیک پلاستیکی در اوایل سالهای در اروپا رواج پیدا کرد. در فایل صوتی زیر خلاصه مطالبی که شما باید در مورد سپتیک تانک فاضلاب بدانید را تشریح نموده ایم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر