مشاوره و اجرا سپتیک تانک در جنوب تهران

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از مناطق سنتی تهران که بازارچه شاپور و آب میوه فروشی های آن بسیار مشهور می شود. این منطقه که در زمان پهلوی به دلیل پسر شاه نامگذاری شده است. پس از انقلاب اسلامی به وحدت اسلامی تغییر نام داد. در این خیابان شما اداره مرکزی آگاهی و مرکز پوست رازی را مشاهده می کنید. دسترسی به این خیابان بسیار ساده می باشد و شما می توانید از طریق اتوبوس و تاکسی ها به این منطقه دسترسی داشته باشید.

در راستای برابری امکانات رفاهی در جنوب تهران ، خطوط اتوبوس رانی بسیاری برای جابجایی مسافران در سطح محله ها و پایانه های جنوب تهران راه اندازی شده است. . همچنین با پیگیری های مسئولین خدوم شهرداری تهران ، تعداد ایستگاه های متروی  جنوب تهران هم روز به روز درحال افزایش است. . از این رو میتوان کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی در جنوب تهران را مطلوب و قابل قبول خواند . 

یکی دیگر از اماکن تاریخی و گردشگری در محله های جنوب تهران که بیش از سال قدمت دارد برج طغرل است.. این برج اثری ارزشمند از دوره سلجوقیان است. و احتمال میرود در زمان انتقال پایتخت ایران از نیشابور به ری بنا گردیده است.. برخی محل دفن طغرل را نیز در همین بنا میدانند،سازنده ی این برج ابراهیم خواص است. که محل دفن او نیز در ضلع شمالی همین برج واقع شده است..


مخزن سپتیک سر راه سرویس‌های بهداشتی قرار می‌گیرد و وظیفه دارد تمامی جامدات را از پساب بگیرد و تبدیل به مایع نماید. ولی دستگاه تله چربی همانطور که از نام آن پیداست چربی را از پساب آشپزخانه جدا مینماید و تحویل ماشین زباله گیر میدهد. جنس بدنه دستگاه چربی گیری اصولا از مواد چربی گریز است.. ولی جنس بدنه دستگاه سپتیک نیازی به این پارامتر ندارد.

سپتیک می تواند بصورت سنگی، آجری، کامپوزیت، HDPE سبک، کامپوزیت و &#; باشد و بسته به نوع بدنه دستورالعمل های متفاوتی برای نصب دارد. در هر صورت برای نصب و راه اندازی آن باید تمامی مقدمات نصب را آماده کنید. برای مال باید بتن زیر سپتیم حداقل سانتی متر باشد دلیل این امر جلوگیری از نشست خاک هنگام بارگزاری سپتیک است..

این انباشتگی باعث بوجود آمدن محیطی اسیدی در بخش اول سپتیک تانک میشود و این محیط اسیدی باعث فعالیت میکروارگانیسم های بی هوازی میگردد که این باکتری ها باعث تجزیه مواد فاضلابی شده و پساب بالا می آید. بخش دوم محلی برای انباشتگی پساب تولید شده در سپتیک تانک نیز میباشد. در اینجا پساب که مایع است. روی هم میمانند و از طریق خروجی سپتیک تانک وارد چاه جذبی میشود که هیچگونه بارآلودگی خطرناکی برای محیط زیست ندارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر