فروش سپتیک تانک در دماوند

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بر روی قلّهٔ دماوند، لاشهٔ یخ‌زدهٔ چند حیوان دیده می‌شود. این لاشه‌ها چندین سال است. که در این مکان دیده می‌شوند و شامل حیواناتی مانند گوسفند و بز کوهی است.. دلیل راه‌یابی این حیوانات به قلهٔ کوه دماوند و مرگ آن‌ها به خوبی مشخص نیست؛ شاید به دلیل وجود

جانوران گیاه‌خوار مانند کل، میش، آهو، گراز، خرگوش هم در دماوند یافت می‌شود. به‌جز حیوانات گراز و خرگوش که در دشت‌های کوهپایه‌ای کوه دماوند زندگی می‌کنند، دیگر جانوران فصل‌های گرم را در ارتفاعات سپری کرده و با سرد شدن هوا به مرور ارتفاع کم می‌کنند. این جانوران تا ۵ متری هم بالا می‌روند.

اولین کسی که ادعای صعود به دماوند را کرده‌، ابودلف خزرجی است. که در سفرنامه خود به صعودش اشاره کرده و شرحی از قله دماوند داده است.. پس از وی قزوینی، مسعودی، ابن فقیه و نیز ناصر خسرو اشاراتی به موقعیت صعود دماوند داشته‌اند. در زمان‌های قدیم عده‌ای خود را به قلهٔ دماوند رسانیده بودند. ناصر خسرو در سفرنامه اش نوشته است.:


از آنجایی که مخازن سپتیک بتنی تولید شده از سیمان و به صورت قالبی که در حجم های تقریبا ثابت و به صورت عمودی می باشند. لایه داخلی سپتیک تانک بتنی با بتن تیپ ۵ ضد سولفات با عیار و با چسب بتن آب بند و است.فاده از آرماتور که با فاصله سانتیمتری در قالب ها از بیش آماده شده اند و بیرون سپتیک با ایزوبام پوشش داده میشود. قسمت داخلی به بخش ته نشینی، آشغالگیری، گندزدایی و پساب خروجی تقسیم میشود. ورودی و خروجی های از بالا و روبروی هم با فاصله ارتفاع سانتیمتر از هم تعبیه شده اند.

نقشه این دو نیز با هم متفاوت است. البته در نگاه اولیه نقشه هر دو بدلیل وجود یک دیواره میان بند شبیه به هم بنظر می‌رسند. ولی در واقع بدلیل ضرورت خنک سازی آب سرریز شده به دستگاه چربی گیر جهت صعود لایه‌های روغن به سطح پساب، این دستگاه نسبت به گندانبار طولانی تر میباشد. در عوض سپتیک تانک نیاز به عمق بیشتری دارد تا لایه‌های لجن درون آن تجمیع گردند. بدین صورت فضای لازم برای فعالیت و تخمیر باکتری‌های غیرهوازی آماده میشود.

در حالت کلی می‌توان گفت پایین ترین قیمت سپتیک تانک آماده متعلق به مخزن سپتیک بتنی آماده و بالاترین قیمت متعلق به سپتیک فایبرگلاس می‌باشد. ولی در جمله ای کامل تر اینطور میتوان گفت مقرون بصرفه ترین سپتیک تانک آماده، سپتیک پلاستیکی و پر هزینه ترین سپتیک آماده، مدل بتنی پیش ساخته می‌باشد. علت این امر هزینه‌های بسیار زیادی است. که بعد از تولید و نصب دستگاه بتنی به کارفرما تحمیل خواهد شد.



( فروش ) های دیگر