مشاوره و اجرا سپتیک تانک در رودهن

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر رودهن با توجه به قدمت خود هم دارای مناطق سنتی، هم مناطق آپارتمانی و مدرن و هم مناطق ویلایی است.. بیشتر خانه های سنتی در مرکز شهر و در محلات قدیمی قرار گرفته اند و اغلب خانه های ویلایی شخصی ساز رودهن در انتهای شهر قرار گرفته اند که بسیاری از پایتخت نشینان این مناطق خوش آب و هوا و زیبا را برای تفریحات آخر هفته خود انتخاب نموده اند. همچنین تقریبا تمامی مراکز تجاری و بیشتر رستورانها و فروشگاههای بزرگ در خیابان اصلی این شهر قرار گرفته اند.

نزدیکی به جاده‌های اصلی تهران – شمال (هراز و فیروزکوه) نیز از عوامل مؤثر در رشد چشمگیر این شهر بود و طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۵۵، جمعیت رودهن و حومه تنها چهار هزار نفرگزارش شد و پس از تقریباً یک دهه، تا زمان تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی، جمعیت شهر به بیش از سیزده هزار نفر رسید. با توجه به تأسیس این مرکز آموزش عالی و گسترش سریع آن، بافت جمعیتی این شهر نیز به سرعت تغییر یافت. حضور چند هزار دانشجو که به صورت جمعیت شناور در طول روز به این شهر وارد و از آن خارج می‌شدند، اقامت حداقل دو تا سه هزار از این دانشجویان در این شهر در خوابگاه‌ها و خانه‌های است.یجاری، موج مهاجرت از اطراف و حتی شهرهای دیگر به ویژه شهرستان‌های است.ان مازندران، خراسان و است.انهای دیگر سبب شد که در سرشماری ۵ جمعیت این شهر به بیش از دو برابر افزایش یابد.

همچنین وجود روستاهای سرسبز، اماکن تاریخی و تفریحی و جذابیت‌های منحصر به فرد طبیعی در رودهن کمک زیادی به اقتصاد این شهر کرده، چرا که سالانه شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی، به رودهن سفر می‌کنند در ضمن زمینه مناسبی برای رشد و توسعه روزافزون شهرهای رودهن و آبعلی و روستاهای اطراف این شهرها فراهم خواهد شد.


چنانچه فضای کافی در اختیار تیم باشد (علی القاعده) انباره نگهداری فاضلاب به صورت افقی نصب می‌گردد. ضخامت بدنه اصلی سپتیک فاضلاب براین اساس طراحی و تولید می‌گردد. درتمامی جهان بدلیل مزایای زیاد hdpe نسبت به انواع دیگر متریالی که این مخازن می‌تواند با آنها تولید شود، نوع hdpe بیشتر مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

کاری که سپتیک تانک انجام می دهد این است. که فاضلاب جامد خروجی از ساختمان و مجتمع های مسکونی را گرفته و از طریق مهیا نمودن فضا و شرایط لازم برای انجام واکنش های شیمیایی که موجب دگرگونی ساختار فاضلاب می گردد موجبات جذب آن به چاه جذبی که قدرت جذب محدود دارد را فراهم می کند. تعمیر و نگهداری دوره ای سپتیک تانک پلی اتیلن نیز بسیار ضروری و لازم است.. این کار برای حذف مواد جامدی که در ته مخزن باقی می ماند و به تدریج باعث پر شدن مخزن شده که این امر باعث کاهش عملکرد سپتیک تانک پلی تیلن میشود.

ماشین‌های بزرگ که تا تن فاضلاب را با خود حمل میکنند برای تخلیه محتوای درون سیستم به صرفه تر از ماشین‌های و کامیونت‌های کوچک تر هستند. لذا این میتواند یک راهنمایی باشد برای انتخاب ظرفیت مناسب. یعنی چنانچه ظرفیت دستگاه شما مترمکعب پیش بینی شده است. شما بهنگام سفارش دستگاه به حجم مترمکعب را سفارش دهید تا بهنگام تخلیه بتوانید در هزینه‌های تخلیه صرفه جویی نمائید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر