مشاوره و اجرا سپتیک تانک در شرق تهران

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند از محبوب ترین و شلوغ ترین مناطق پایتخت می باشند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، این منطقه از تهران دارای محله است.. از جمله مهم ترین محله های شرق تهران موجود در منطقه می توان به صد دستگاه، فلاح، هفده شهریور، نبرد، شهرابی، قصر فیروزه، آهنگران، مینای جنوبی، تاکسیرانی، پاسدار گمنام، شیوا، اندرزگو، شهید محلاتی، پرستار، آهنگ، افراسیابی شمالی، نبی اکرم، ابوذر، سیزده آبان، شکیب، فرزانه، سرآسیاب دولاب،  چهارصد دستگاه،  مینای شمالی، دژکام، جابری، شکوفه، آهنگ شرقی، اشاره کرد. جالب است. بدانید که یکی از معروف ترین محله های شرق تهران محله دروازه دولاب می باشد که در زمان های قدیم جزو دروازه های شهر تهران به شمار می آمد.

بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.

محله های شرق تهران که تراکم بسیار زیادی در این بخش دارد، منطقه را نیز تشکیل داده است.. این منطقه از جمله مناطق مشهور پایتخت بوده که با وجود محله های شرق تهران در تراکم بالا، بسیاری از جاذبه های گردشگری، تفریحی، و همچنین فرهنگی و مذهبی را درون خود قرار داده است.. منطقه از جمله مناطق مرزی شهر تهران می باشد که از شمال با خیابان پیروزی، از جنوب با خیابان خاوران، از شرق با بزرگراه بسیج و همچنین از غرب با خیابان شهریور همسایگی دارد. جالب است. بدانید که منطقه شهر تهران دارای محله می باشد که هر کدام از آن ها به تنهایی دارای جاذبه های گردشگری متنوع و متفاوتی می باشد. برای آشنایی بیشتر با محله های شرق تهران موجود در منطقه و همچنین بخش های مختلف آن، ادامه مطلب را مطالعه کنید.


از نگاه زیست محیطی عملکرد مخزن سپتیک تانک یعنی باکتریها به آب‌های زیرزمینی آسیب نرساند. پسابی که از سپتیک تانک خارج می‌شود قابلیت آشامیدن ندارد ولی در حالت کلی بافت‌های آن بقدری تجزیه شده است. که با چند مکانیزم ساده عبور از فیلترهای درون خاک و چاه به راحتی میتوان به آب بیرنگ و بی‌بو تبدیل گردد. سپتیک تانک از دیرباز در تمامی اروپا مورد توجه دست اندرکاران امر تصفیه فاضلاب بوده است.. سپتیک تانک برای اولین بار در ایتالیا بصورت پیش ساخته بتنی تولید گردید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی سپتیک تانک نیز از حالت بتنی پیش ساخته به سمت پلی اتیلن و فایبرگلاس که هر دو بصورت آماده در کارخانه تولید می‌شوند در حال گذر است..

این مدل در پروژه‌هایی است.فاده می‌شود که محدودیت انتقال یکپارچه وجود دارد. یعنی مثلا در طبقه منفی ساختمان که امکان انتقال یکپارچه مخزن فراهم نیست قرار است. مورد است.فاده قرارگیرد. در این حالت سیستم بصورت مونتاژ در محل ساخته خواهد شد و می‌بایست از سپتیک آماده فایبرگلاس است.فاده نمود.

سپتیک فاضلاب بتنی آماده حتما باید بصورت عمودی درون خاک قرار گیرد و این موجب مشکلات بسیاری برای مکان‌هایی مثل اهواز و اطراف رود کارون است. که سطح آب زیر زمینی بالاست. بمنظور است.علام قیمت سپتیک تانک اهواز کافی است. با شماره‌های ناب زیست تماس بگیرید. قیمت این دستگاه در هر جای ایران مساوی با قیمت کارخانه بعلاوه هزینه حمل از کارخانه تولید کننده تا شهر مقصد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر