فروش سپتیک تانک در شمال تهران

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران یکی دیگر از مناطق پایتخت را تشکیل داده اند و آن هم منطقه است.. این منطقه از جنوب با جاده مخصوص، از شرق با بزرگراه اشرفی اصفهانی و محمد علی جناح، از غرب با رودخانه کن و همچنین از شمال با رشته کوه  البرز همسایگی دارد. جالب است. بدانید که محله های مختلفی در این منطقه وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.

ساختمان‌های بلند و چندین طبقه مسکونی در کنار خانه‌های ویلایی قدیمی ساخت، برج‌های تجاری و مراکز خرید مدرن در کنار بازار ساده و گیرای تجریش، مراکز متنوع آموزشی و فرهنگی و فضاهای تفریحی و گردشگری از ویژگی‌های اصلی محله تجریش هستند. خلاصه اگر که پایتخت‌نشین هستید و یا برای سفر به تهران آماده‌اید و حالا به دنبال منطقه‌ای مناسب برای اقامت می‌گردید تجریش یکی از بهترین‌هاست.

بازار بزرگ تجریش با آن همه رنگ و لعاب و نزدیکی به امامزاده صالح دو دلیل اصلی برای شلوغ بودن و پررفت‌وآمد بودن محله تجریش در تهران هستند. البته که مراکز خرید مدرن، پاساژها و دسترسی آسان به این خیابان در پررفت‌وآمد بودنش بی‌تأثیر نیستند. تمام این شرایط و ویژگی‌ها محله تجریش را از هر نظری برای اقامت بلندمدت و یا کوتاه‌مدت مناسب می‌کند.


توجه داشته باشید که اگر هنگام بارگذاری سپتیک محل آن نشست کند و تراز دستگاه سپتیک بهم بخورد عملکرد آن نیز درست نخواهد بود. چاله ای که سپتیک تانک را در آن قرار می دهیدباید به نیم متر از هر طرف حفاری شده باشد و در صورتی که خاک اطراف آن ریزش داشته باشد باید پاله آن را بزرگتر در نظر بگیرید.

سپتیک تانک، چاه سپتیک، مخزن سپتیک، مخزن تصفیه فاضلاب که با نام‌های زیادی در بین خریداران و است.فاده کنندگان این دستگاه شناخته می‌شود را می توان، خیلی ساده توضیح داد. که پساب فاضلاب انسانی وارد مخزن می‌شود و طی فرآیندی آلودگی را کاهش میدهد و سر ریز آن که حتما میبایست وارد آبهای زیرزمینی (اگو شهری یا چاه جذبی) منابع طبیعی شود، بدون ضرر و مورد تاییدیه نیز می‌باشد. مخزن تانک سپتیک دارای دو عدد مخزن، یکعدد لوله ورودی، یکعدد لوله خروجی، یکعدد لوله ونت و دوعدد

حتما می بایست برای دستگاه سپتیک از ونت هدایت گازهای بدبو به بالاترین نقطه ساختمان است.فاده کرد. و پساب خروجی از سپتیک تانک فاضلاب بهیچ عنوان قابل است.فاده جهت آبیاری فضای سبز روی سطح زمین نمیباشد. بمنظور بالا بردن کارآیی سپتیک تانک می باید از ریختن آنچه که موجب از بین رفتن باکتری های بی هوازی می گردد از جمله مواد شوینده آنتی باکتریال، آب باران که غنی از اکسیژن است. و&#; جلوگیری نمود.



( فروش ) های دیگر