مشاوره و اجرا سپتیک تانک در شمال تهران

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شمال تهران در حوزه خدمات درمان نیز دارای مراکز درمانی و بیمارستان های متعددی است. . این مراکز درمانی بعضا دولتی و در بعضی موارد خصوصی هستند . در ادامه نام چند مرکز درمانی و بیمارستان شمال تهران را بهمراه آدرس اضافه کرده ام تا با آنها آشنا شوید :

دروس که از آن به عنوان دره روس ها نیز یاد می شود در مجاورت محله قلک قرار گرفته و از مهم ترین محله های تهران به حساب می آید. این محله که بخشی از منطقه تهران می باشد بیشتر به دلیل خیابان بندی اصولی و بر اساس است.انداردهای جهانی شناخته می شود. این منطقه از نظر قدمت ابتدا تصور می شد به زمان قاجاریه باز می گردد ولی اکتشافات باستان شناسی نشان می دهد زندگی در این منطقه به هزاران سال می رسد.

محله های شمال تهران تنها در منطقه قرار ندارد! در واقع علاوه بر منطقه ، منطقه نیز تعداد بسیار زیادی از محله های شمال تهران را درخود جای داده است.. این منطقه از تهران نیز از شمال از کوه های رشته کوه البرز شروع می شود. جالب است. بدانید که منطقه تهران تا حدود میدان آزادی ادامه داشته و در نتیجه می توان گفت که جزو مناطق بزرگ شهر تهران به شمار می رود. این منطقه با داشتن وسعتی بالا، دارای آب و هوای متفاوت در هر قسمت خود می باشد اما بالاترین نقطه از منطقه بهترین و خوش آب و هواترین محله های شمال تهران به شمار می آید و در نتیجه در میان پایتخت نشینان محبوبیت بسیار زیادی دارد. 


توجه داشته باشید که اگر هنگام بارگذاری سپتیک محل آن نشست کند و تراز دستگاه سپتیک بهم بخورد عملکرد آن نیز درست نخواهد بود. چاله ای که سپتیک تانک را در آن قرار می دهیدباید به نیم متر از هر طرف حفاری شده باشد و در صورتی که خاک اطراف آن ریزش داشته باشد باید پاله آن را بزرگتر در نظر بگیرید.

استان گیلان یکی از است.ان های شمالی ایران است. که آب و هوای بارانی و مرطوبی دارد همچنین این است.ان یکی از قطب های گردشگری ایران است. که هر ساله میلیون ها گردشگر برای بازدید طبیعت آن به این است.ان سفر می کنند در نتیجه رستوران ها و هتل های این است.ان همیشه شلوغ بوده و از میزبان مهمان این است.ان است. که باعث تولید فاضلاب زیادی می شود.

مثلا اگر بخواهید در روی زمین مستقر و راه اندازی کنید بهتر است. از سپتیک تانک فایبرگلاس است.فاده کنید. چرا که این نوع سپتیک تانک نمی تواند هیچگونه بار ترافیکی را تحمل نماید. اما اگر از سپتیک تانک پلی اتیلن می توانید در زمین دفن کنید و حتی روی بخش دفن شده، عبور و مرور نیز انجام پذیرد. چرا که این نوع سپتیک تانک میتواند فشار بالای انباشتگی خاک را تا مرز کیلونیوتن بر متر مربع را تحمل نماید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر