مشاوره و اجرا سپتیک تانک در شهر جدید اندیشه

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

در پاسخ به این سوال که آیا پرند برای خرید مسکن مناسب است. یا اندیشه باید با توجه به نیازها و شرایط موجود ابعاد مختلفی در نظر گرفت. شهر جدید اندیشه یکی از شهرهایی است. که به جرات می توان گفت امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری پاسخگوی جمعیت ساکن در آن است. و به تعداد کافی مدرسه، مراکز درمانی، مسجد، مجتمع تجاری و تفریحی و فضای سبز در این شهر ساخته شده، همچنین در مقایسه با


سپتیک تانک‌هایی که برای شهر اهواز تولید می‌شود می‌بایست دارای حداکثر مقاومت باشد تا در مقابل نور خورشید دفرمه نشود. شرکت لرک جهان اهواز، شرکت زیدون کوش، شرکت روغن کشی نوید خلیج فارس، سازه کاو اهواز، آب پاک سازان اهواز، ادارات آب و گاز اهواز، مارون بنا و&#; برخی از شرکت‌هایی هستند که در سال مشتری سپتیک تانک شرکت ناب زیست بوده اند.

بازدید های دوره ای در فواصل منظم باید به منظور یافتن نشتی در سیستم و اندازه گیری عمق توده لجن و کف در مجاورت بافل خروجی صورت گیرد و طبق نظر بازدید کننده باید جامدات ته نشین شده تخلیه شوند. عمق توده لجن وکف در بازدید از سپتیک تانک ها باید اندازه گیری شود. اگر عملیات پاکسازی بطور منظم صورت نگیرد، مخزن پر از جامدات ته نشین شده، می شود و باعث گرفتگی زهکش های خروجی می شود.

سپتیک پلی اتیلن از نظر عملکرد و کارایی تا به امروز بیشترین سهم را در بخش پیش تصفیه به خود اختصاص داده است.. مخزن سپتیک برای تصفیه فاضلاب مورد است.فاده می‌شود به سه دسته سپتیک تانک بتنی، سپتیک تانک پلی اتیلن و سپتیک تانک فایبرگلاس تقسیم بندی می‌شوند که هر کدام بسته به شرایط و نوع پروژه مورد است.فاده قرار می‌گیرند ولی از نظر کارایی و نوع مکانیزم تصفیه با هم میتوان جزو یک دسته باشند. مخازن سپتیک تانک به صورت ضدآب و فاقد هرگونه منفذ جهت نفود آب و به گونه‌ای طراحی و تولید می‌شوند تا بارهای پیش بینی شده در مرحله طراحی را تحمل کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر