فروش سپتیک تانک در شهر ری

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


به مرور زمان و با پیشرفت علم مهندسی آجر جای سنگ را در ساخت سپتیک تانک گرفت. مهندسین به تولید مدل آجری با نقشه ای خاص بصورت مکعبی پرداختند. در ابتدای تولید یعنی ابتدای قرن بیستم هنوز است.فاده از دیواره میانی در آن نوع خاص از مخزن سپتیک فاضلاب مرسوم نشده بود.

مخزن بتنی سپتیک که از قدیم در بخش تصفیه فاضلاب مورد است.فاده قرار گرفته و از نامش پیداست تولید شده از سیمان که به صورت بتن می‌باشد و بیشتر با نام سپتیک پیش ساخته بتنی در بخش پیش تصفیه و تصفیه فاضلاب انسانی شناخته می‌شود. شکل ظاهری آن به صورت است.وانه و حالت عمودی (ایستاده) به صورت قالبی تولید می‌شود. که سپتیک تانک بتنی مکعبی نیز جزو سپتیک تانک های بتنی است. که با نام سپتیک درجا و البته مخزن مکعبی به صورت دستی و مونتاز در محل اجرا میشود.

همانطور که می‌دانیم در پساب خروجی از دستشویی‌ها همواره مقدار زیادی چربی موجود است. که به درون سپتیک تانک منتقل می‌شوند. این چربی‌ها بدلیل دانسیته کم در روی سطح فاضلاب تجمع می‌نمایند. بمنظور جلوگیری از خروج این چربی‌ها به سمت چاه فاضلاب و گرفتگی سوراخهای چاه جذبی است.فاده از سیفون خروجی ضروری می‌باشد.



( فروش ) های دیگر