مشاوره و اجرا سپتیک تانک در شهر ری

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


سپتیک تانک های حال حاضر که اغلب است.وانه و به صورت افقی طراحی می‌گردند. وجود دیواره میانی باعث ته نشینی فاضلاب جامد در قسمت اول می‌گردد. انباشت لجن در قسمت اول مخزن افقی باعث تجزیه درصد آلایندگی موجود در پساب فاضلاب می‌گردد.

پایه‌هایی که در پایین ترین نقطه مخزن تعبیه می‌گردد صرفا بدلیل کمک به حمل و نقل می‌باشد. این پایه‌ها در مدل آماده پلی اتیلنی بیشتر مشاهده می‌شود. چرا که در تانکهای پیش ساخته با جنس بدنه PE که از لوله اسپیرال، کاروگیت و&#; PE تولید میگردد.

در ادامه طی تماس تلفنی مشخصات پروژه خود را برای دفتر فنی شرکت تولید کننده و یا فروشنده سپتیک بیان می‌نمائید و ایشان با تجربه و دانشی که در اختیار دارد بهترین و کارآمدترین سیستم گندانبار هم به لحاظ ابعاد و هم به لحاظ ظرفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر