مشاوره و اجرا سپتیک تانک در شهرک صنعتی شمس آباد

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.


در حالت کلی می‌توان گفت پایین ترین قیمت سپتیک تانک آماده متعلق به مخزن سپتیک بتنی آماده و بالاترین قیمت متعلق به سپتیک فایبرگلاس می‌باشد. ولی در جمله ای کامل تر اینطور میتوان گفت مقرون بصرفه ترین سپتیک تانک آماده، سپتیک پلاستیکی و پر هزینه ترین سپتیک آماده، مدل بتنی پیش ساخته می‌باشد. علت این امر هزینه‌های بسیار زیادی است. که بعد از تولید و نصب دستگاه بتنی به کارفرما تحمیل خواهد شد.

اهواز یکی از است.راتژیک ترین شهر‌های ایران می‌باشد که به دلیل وجود بودجه خاص از درآمدهای نفتی پروژه‌های زیادی در آن تعریف می‌گردد. وجود شهرهای ماهشهر که محل تجمع شرکت‌های پتروشیمی‌های عظیم همچون امیر کبیر و مارون باعث رونق بسیار خوب این شهرها شده است.. یکی از معضلات این شهر دمای بسیار زیاد در تابستان و سطح آب زیر زمینی بالاست.

در سال‌های ابتدایی بخاطر جلوگیری از نفوذ پساب درون گند انبار به خاک و آب اطراف با ایزوگام نمودن درون سپتیک بتنی مشکل را مرتفع می‌نمودیم و در ادامه حتی بیرون دستگاه را ایزوگام نمودیم. ولی باز هم مشکلاتی برای این سیستم پیش می‌آمد. سپتیک تانک بتنی را نمی‌توان افقی تولید کرد مگر اینکه این موضوع بصورت درجا انجام گیرد. در این حالت نیز بدلیل بالا بودن سطح آب زیر زمینی امکان بتن ریزی وجود ندارد. لذا در مازندران و تمامی شهر‌های آن باید از سپتیک تانک پلاستیکی فشرده است.فاده نمود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر