مشاوره و اجرا سپتیک تانک در شهرک صنعتی پیشوا

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..


سپتیک تانک فاضلاب غالبا در جاهایی که شبکه جمع آوری فاضلاب شهری موجود نمیباشد و تصفیه خانه شهری برای فاضلاب وجود ندارد مورد است.فاده قرار می گیرد. سپتیک تانک اشاره به تصفیه و هضم در شرایط بی هوازی فاضلاب را دارا بوده که در قسمت اول سپتیک تانک رخ میدهد و باعث تجزیه و تصفیه فاضلاب میگردد و فاضلاب زلال سازی شده به قسمت دوم وارد گردیده و از خروجی به داخل چاه جذبی یا ترانشه جذبی تخلیه میگردد.

تصفیه فاضلاب کمپ‌های کارگری، پالایشگاه‌ها، مجتمع‌های ورزشی، گاوداری‌ها، هتل‌ها، جهت ساخت ایستگاه پمپاژ فاضلاب، در تصفیه فاضلاب صنایع لبنی، تصفیه پساب خروجی از ویلاهای شخصی. پایانه‌های مسافربری، سرویس‌های بهداشتی عمومی، جهت پیش تصفیه و کمک به اگوی شهری، به عنوان مخزن ذخیره و تخلیه با ماشین‌های تخلیه فاضلاب از دیگر است.فاده کنندگان مخازن سپتینگ پلی اتیلنی هستند.

برخی از دوستانی که در مازندران زندگی می‌کنند بهنگام جستجوی سپتیک تانک مازندران انتظار دارند شرکتی را بیابند که بتواند با سیستم سپتیک، پساب ایشان را تبدیل به آبی قابل است.فاده بمنظور آبیاری کشاورزی یا سرریز به درون دریا نمایند. این موضوع از طریق نصب دستگاهی بنام دستگاه تصفیه فاضلاب هوازی امکان پذیر است. و نه سپتیک تانک دو مرحله ای.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر