مشاوره و اجرا سپتیک تانک در شهرک صنعتی چرمشهر

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..


همانطور که گفته شد مخزن سپتیک نوعی گندانبار است. یعنی انباره است. که در آن آب گندیده جمع می‌شود. لذا می‌توان به جرات گفت گند انبار توان تصفیه فاضلاب تا حدی که بشود از آن برای کارهای شستشو است.فاده نمود را ندارد. یا آبیاری فضای سبز با پساب خروجی از آن تقریبا امری محالی است..

نقشه این دو نیز با هم متفاوت است. البته در نگاه اولیه نقشه هر دو بدلیل وجود یک دیواره میان بند شبیه به هم بنظر می‌رسند. ولی در واقع بدلیل ضرورت خنک سازی آب سرریز شده به دستگاه چربی گیر جهت صعود لایه‌های روغن به سطح پساب، این دستگاه نسبت به گندانبار طولانی تر میباشد. در عوض سپتیک تانک نیاز به عمق بیشتری دارد تا لایه‌های لجن درون آن تجمیع گردند. بدین صورت فضای لازم برای فعالیت و تخمیر باکتری‌های غیرهوازی آماده میشود.

برخی از شرکت‌های تولید کننده، ونت هوا را در دیواره یا عدسی خروجی مخزن سپتیک و بالاتر از لوله خروجی (سطح لوله خروجی) تعبیه می‌کنند. علت عصایی بودن ونت جلوگیری از بسته شدن مجرای آن بواسطه ساختن لانه توسط پرندگان روی دهانه ونت از یک سو و جلوگیری از جریان پیدا کردن آب باران به درون منبع می‌باشد. 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر