فروش سپتیک تانک در شهرک صنعتی چهاردانگه

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

برای مثال تصور کنید که برای تهیه کابینت لازم بود که چوب لازم را از شرکتی در شهر دیگر تهیه کرده و یراق آلات با کیفیت نیز از طریق شرکتی جداگانه در شهر دیگر تأمین شود. تنها هزینه حمل و نقل و زمان لازم صرف شده برای تأمین آن‌ها باعث می شد که تولیدکننده متحمل زیان شده و قیمت نهایی محصول را افزایش دهد.


فروش سپتیک تانک از تماس تلفنی یک متقاضی با دفتر فروش ناب زیست آغاز می‌شود. زمانی که شما به مخزن سپتیک احساس نیاز می‌کنید بدلیل اختصاصی بودن محصول شما به جستجوگر گوگل سر می‌زنید و چند شرکت تولید کننده سپتیک تانک را می‌یابید.

اگر حجم سپتیک مورد نیاز کمتر از مترمکعب و بعضا مترمکعب باشد قاعدتا با دیوارچینی آجری و ماله کشی سیمانی و نهایتا ایزوگام از داخل مخزن می‌توان یک دستگاه سپتیک بتنی درجا ساخت. ولی چنانچه حجم مخزن مورد نیاز بیش از مترمکعب باشد حتما می‌باید از طریق بستن قالب و میلگرد و سیمان تیپ یعنی سیمان ضد سولفات و ایزوگام به ساخت سپتیک بتنی درجا البته طبق نقشه شماتیک زیر ممارست ورزید.

اما نکته مهم در مورد قیمت مخزن پلی اتیلن بسته به آیتم های همچون حجم مخزن سپتیک ( از متر مکعب تا متر مکعب )، دفنی یا غیر دفنی نمودن سپتیک تانک که در بیشتر موارد به صورت دفنی است.فاده میشود، سایز و تعداد اتصالات ( ورودی و خروجی )، تغییر در قطر آدم رو و&#;.. بستگی دارد.



( فروش ) های دیگر