مشاوره و اجرا سپتیک تانک در شهرک صنعتی چهاردانگه

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.


در مازندران شرکت‌هایی ادعا میکنند که می‌توانند سپتیک پلی اتیلنی تولید کنند. این موضوع زمانی می‌تواند صحت پیدا کند که این شرکت‌ها در تولید آنها از روش تولید اکسترودر و نه روش روتاری است.فاده کنند. چرا که گرید مواد مصرفی در بدنه سپتیک شرکت‌های روتاری بوده و قابلیت تحمل بار خاک بدون سازه محافظ را ندارد.

سپتیک تانک های شرکت پلیمر روشان بصورت یکپارچه و به روش روتاری مولدینگ تولید شده و در مقابل تنش های فشاری ناشی از فشار خاک دچار آسیب دیدگی و یا مانند سپتیک های مشابه دست ساز با جوش اکسترودری ترکدار و یا شکسته نمی شوند و تحت هیچ شرایطی مواد فاضلابی از آنها به بیرون نشت نمی کند.

یکی از اساسی ترین و ساده ترین بخش های پالایش و پاکسازی فاضلاب ها، مخازن سپتیک تانک فاضلاب نام دارد که توسط باکتری های بی هوازی مواد جامد موجود در فاضلاب را به پساب های مایع تبدیل می کند و از گرفتگی چاه جذبی جلوگیری می کند سپتیک تانک ها پساب های تولید شده از تصفیه فاضلاب را به چاه جذبی هدایت می کنند به همین دلیل است.فاده از



( مشاوره و اجرا ) های دیگر