فروش سپتیک تانک در شهریار

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .


سپتیک پلی اتیلن از نظر عملکرد و کارایی تا به امروز بیشترین سهم را در بخش پیش تصفیه به خود اختصاص داده است.. مخزن سپتیک برای تصفیه فاضلاب مورد است.فاده می‌شود به سه دسته سپتیک تانک بتنی، سپتیک تانک پلی اتیلن و سپتیک تانک فایبرگلاس تقسیم بندی می‌شوند که هر کدام بسته به شرایط و نوع پروژه مورد است.فاده قرار می‌گیرند ولی از نظر کارایی و نوع مکانیزم تصفیه با هم میتوان جزو یک دسته باشند. مخازن سپتیک تانک به صورت ضدآب و فاقد هرگونه منفذ جهت نفود آب و به گونه‌ای طراحی و تولید می‌شوند تا بارهای پیش بینی شده در مرحله طراحی را تحمل کنند.

به علت آلودگی بالای محیط زیست بواسطه است.فاده از مواد شوینده بسیار قوی، جرم گیرها و&#;، رشد جمعیت و در مقابل کاهش قدرت خاک در جذب پساب خروجی از مجتمع‌های مسکونی، تجاری، اداری و کمپ‌ها، امروزه ادارات محیط زیست توجه خاصی به است.فاده از سپتیک تانک قبل از ورود پساب فاضلاب به درون زمین یا اگوی شهری می‌نمایند. این دلیل محکمی است. برای علت اهمیت بالای مخزن سپتیک فاضلاب در این مقطع زمانی در ایران و سراسر جهان.

امروزه شهر نشینی و صنعتی شدن افزایش پیدا کرده است. که همین امر دلیلی بر افزایش مواد فاضلابی است.. برای بازگردانی آب فاضلاب و پساب، است.فاده از یک سری تجهیزات برای صرفه جویی در آب به دلیل کمبود آن حائز اهمیت است. به همین دلیل از تجهیزاتی نظیر سپتیک تانک برای تصفیه فاضلاب های خانگی، صنعتی و بهداشتی مورد است.فاده قرار می گیرد.



( فروش ) های دیگر