مشاوره و اجرا سپتیک تانک در فیروزکوه

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.

دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مساعد، و همچنین وجود رودخانه‌ها و منابع آب شیرین در این شهرستان، باغداری رواج زیادی دارد. از محصولات کشاورزی فیروزکوه می‌توان به گندم، جو، بنشن، تره بار، زرد آلو، سیب، گیلاس، گلابی، گردو، انگور و آلبالو اشاره کرد.

برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.


 تجمع مواد ته نشین شده در کف مخزن باعث ایجاد توده ای از لجن شده و میکروارگانیسم ها و باکتری ها در آن تکثیر یافته و رشد می کنند. واکنش های بیولوژیکی که در جریان تکثیر و رشد آنها اتفاق می افتد باعث می شود که مواد آلی آلاینده تجزیه شده و فاضلاب تصفیه گردد. انجام این واکنش ها همچنین سبب تبدیل حجم قابل توجهی از لجن به بیوگاز و کاهش حجم لجن می شود. بیوگاز تولید شده که عمدتاً متان است. از طریق لوله خروج بیوگاز از سپتیک تانک خارج می گردد.

برخی از شرکت‌های تولید کننده، ونت هوا را در دیواره یا عدسی خروجی مخزن سپتیک و بالاتر از لوله خروجی (سطح لوله خروجی) تعبیه می‌کنند. علت عصایی بودن ونت جلوگیری از بسته شدن مجرای آن بواسطه ساختن لانه توسط پرندگان روی دهانه ونت از یک سو و جلوگیری از جریان پیدا کردن آب باران به درون منبع می‌باشد. 

در صورتی که مکانیزم عملکرد سپتیک بدلیل وارد شدن شامپوها، صابونها و مواد شیمیایی آنتی باکتریال و از بین رفتن باکتری‌های بی هوازی کامل نباشد، یا در هنگام طراحی آن ظرفیت مورد نیاز به درستی محاسبه نشده باشد، همواره مخزن دارای حجم زیادی لجن خواهد شد و انتقال آب از قسمت اول به دوم با مشکلاتی همراه خواهد بود. دراین صورت آب به داخل لوله ورودی برمی‌گردد و در حقیقت سیستم تصفیه دچار گرفتگی شده و نیاز به تخلیه پیدا خواهد نمود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر