مشاوره و اجرا سپتیک تانک در قرچک

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.

به لطف زحمات شهرداری قرچک و ساخت خیابان ها و بلوارهای عریض در معابر اصلی شهر، ترافیک قرچک مطلوب است.. اگرچه باز هم در ساعاتی از روز، به خصوص ساعات اولیه صبح، نزدیک غروب و ساعات پرتردد شاهد ترافیک در محله های مختلف قرچک خواهید بود.

شهر قرچک، از محله های مختلفی تشکیل شده است. که هر کدام از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت هستند. اما در مجموع باید بگوییم که امکانات رفاهی و تفریحی قرچک تهران، مطلوب است.. زیرا در سال های اخیر و با رشد جوامع شهری در است.ان تهران، هر یک از محله ها و شهرستان های تابع تهران نیز رشد کرده اند و از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی و فرهنگی، فوق العاده هستند.


ارتباط بین بخش اول و دوم سپتیک تانک به نوعی میباشد که امکان عبور مواد ته نشین شده و چربی های شناور شده از قسمت اول سپتیک تانک به قسمت دوم بدون انجام یافتن تصفیه امکان پذیر نمی باشد و در نهایت پساب تصفیه شده از طریق یک لوله خروجی از سپتیک تانک خارج می گردد.

بخش دوم مخازن سپتیک فاضلابی، زلال ساز نام دارد که درصد از حجم مخزن رو تشکیل داده است.، اختصاص داده میشود. مخزن زلال سازی بعد از دیواره داخلی یا بفل جداکننده می‌باشد، وظیفه این بخش از سپتیک، بعبارتی پساب خروجی ساختمان بعد از وارد شدن به مخرن و عملیات ته نشینی، مانده پساب که شامل چربی‌های جداشده (به دلیل سبکی) و آب کدر غیرقابل شرب میباشد، وارد این بخش مخزن شده و جهت سرریز آخر به چاه جذبی یا اگو شهری، می‌شود.

در هر صورت بمنظور آماده سازی مکان محل نصب سپتیکی از جنس بتن ضروری است. چاله با قطری معادل . برابر قطر آن کنده شود و با ارتفاعی معادل ارتفاع سپتیک بعلاوه کد منفی لوله خروجی از مجتمع. بعد از حفاری نیاز است. ابتدا بمنظور جلوگیری از کج شدن دستگاه بعد از نصب زیر دستگاه تسطیح و با بتن مگر پوشانده شود. سپس با جرثقیل به وزنی معادل برابر وزن مخزن سپتیک نسبت به جایگذاری دستگاه اقدام شود تا تلنگر‌های مخزن باعث واژگون شدن جرثقیل بهنگام نصب نگردد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر