فروش سپتیک تانک در لواسان

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لوسان مرکز بخش لواسانات است. و محله‌ها و روستاهای زیادی را در خود جای داده. بخش لواسانات از شهر لواسان و دو دهستان تشکیل شده‌ است.. لواسان بزرگ به مرکزیت روستای لواسان بزرگ و لواسان کوچک به مرکزیت روستای افجه، دهستان‌های بخش لواسانات را تشکیل می‌دهند.

تکیه سرده برگ جهان، یکی دیگر از جاهای دیدنی لواسانات است. که مردم محله‌های مختلف روستا هنگام عزاداری در این تکیه گرد هم می‌آیند. زمین تکیه حدودا ۵ تا سال قبل وقف شده است. و در ابتدا با دیوارهای گلی و سقف طاق‌نما محصور بود. ضمن اینکه سکوی بزرگ مربع‌شکلی در وسط حیاط قرار داشت که برای تعزیه‌خوانی به کار می‌رفت.

غار موزه وزیری، اولین غار موزه خصوصی ایران محسوب می‌شود که در دل کوه‌های لواسان قرار دارد و آثار آن با مواد بازیافتی ساخته شده‌اند. این موزه‌ به همت و با هزینه شخصی مرحوم ناصر هوشمند وزیری، از مجسمه‌سازان طراز اول کشور، در سال ۸ تاسیس شد. آثار موزه شامل طیف وسیعی از هنرهای تجسمی نظیر مجسمه‌های عجیب و غریب با جنس‌های متفاوت، سردیس‌ مشاهیر، انواع و اقسام شطرنج‌های دوران مختلف و... می‌شود. فضای داخلی غار موزه وزیری از بخش‌های مختلفی همچون کارگاه مجسمه‌سازی، کارگاه صنایع‌دستی، گالری هنرهای تجسمی و غیره تشکیل شده است..


خانه‌های بسیاری در مناطق شمال کشور نیاز به این سیستم دارند. چرا که در این مناطق سطح آب زیرزمینی بالاست و چاه فاضلاب یک خانه مطمئنا به چاه آب خانه کناری ارتباط دارد. اینکه شما مستقیم از چاه است.فاده کنید یا تنها سپتیک خانگی خریداری و نصب نمائید هیچ یک روش خوبی برای تصفیه فاضلاب نیستند.

در هر صورت بمنظور آماده سازی مکان محل نصب سپتیکی از جنس بتن ضروری است. چاله با قطری معادل . برابر قطر آن کنده شود و با ارتفاعی معادل ارتفاع سپتیک بعلاوه کد منفی لوله خروجی از مجتمع. بعد از حفاری نیاز است. ابتدا بمنظور جلوگیری از کج شدن دستگاه بعد از نصب زیر دستگاه تسطیح و با بتن مگر پوشانده شود. سپس با جرثقیل به وزنی معادل برابر وزن مخزن سپتیک نسبت به جایگذاری دستگاه اقدام شود تا تلنگر‌های مخزن باعث واژگون شدن جرثقیل بهنگام نصب نگردد.

در هنگام انتخاب محل نصب باید از مراقبت ویژه ای اطمینان حاصل شود. برای شروع نصب در محل، یک گام مهم بررسی سایت محل نصب سپتیک تانک پلی اتیلن است.. نصب کننده باید سایت پیشنهادی را با توجه به شرایط محیطی &#; زمین شناسی موجود، قبل از است.فاده از زمین، دامنه‌ها، جاهای گود و مرطوب، تالاب‌ها، مناطق بالقوه سیل، چشم انداز، پوشش گیاهی، ریشه‌ها، چاه‌های آب، خطوط آب و برق سایت سپتیک تانک پلی اتیلنی ارزیابی کند.



( فروش ) های دیگر