مشاوره و اجرا سپتیک تانک در لواسان

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درست است. که لواسان تهران آب‌وهوایی ییلاقی دارد و در بهار و تابستان بسیار دیدنی و زیباست اما هر چهار فصل سال جذابیت خاص خود را برای دیدن لواسان و کوچه‌باغ‌هایش دارد. تابستان هوای لواسان خنک‌تر از تهران است. و به همین دلیل روزهای تعطیل مسیرهای ورودی به لواسان حسابی شلوغ می‌شود. از طرفی طبیعت لواسان در فصل بهار بسیار گیرا و چشم‌نواز است. پس نباید گشت‌وگذار در روستاهای این اطراف را در بهار از دست داد. جاهای دیدنی لواسان در پاییز هم بسیار دیدنی و بی‌نظیر می‌شود. تماشای طبیعت هفت‌رنگ لواسان در سوز و سرمای دل‌چسب هوای پاییزی قلبتان را حسابی گرم می‌کند. اگر هم جز آن دسته هستید که از تماشای سفیدی برف لذت می‌برند پیشنهاد می‌کنیم زمستان لواسان را از دست ندهید.

منطقه حفاظت‌شده ورجین در سال به‌عنوان منطقه حفاظت‌شده معین شد و راه ارتباطی اصلی آن از گردنه قوچک در شرق تهران (تهرانپارس) است.. این منطقه از نظر تنوع زیستی اهمیت زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به حیواناتی همچون قوچ و میش البرز مرکزی، پلنگ، گرگ، خرس قهوه‌ای، کل و بز، گراز و... اشاره کرد. پوشش گیاهی منطقه ورجین نیز گیاهان دارویی متعددی نظیر بومادران، ازمک، زالزالک زرد، بارهنگ سرنیزه‌ای، ریواس، بنفشه معطر، کاکوتی کوهی و غیره را در بر می‌گیرد.

غار لوخمیره که با اسامی دیگری همچون زندان‌خانه لار یا روخمیره نیز شناخته می‌شود، در دو کیلومتری شمال غرب روستای برگ جهان در منطقه لواسان قرار دارد. این غار که طول آن به حدود متر می‌رسد، ابعادی به بزرگی دو متر در دو متر دارد. چندین غار کوچک در این منطقه به چشم می‌خورد که اغلب با غار لوخمیره‌ اشتباه گرفته می‌شوند. معیار تشخیص غار اصلی را می‌توان صخره‌ برجسته‌ مقابل آن دانست که در سایر غارها دیده نمی‌شود.


کار باکتری های بی هوازی اینگونه است. که انرژی مورد نیاز خود را از تجزیه مواد آلی، معدنی موجود در فاضلاب بدست می آورند و این باکتری ها بر خلاف باکتری های هوازی لجن و فاضلاب را احیا می کنند. در نتیجه فاضلاب به صورت مواد آلی ناپایدار تجزیه شده و در اثر این فعل و انفعالات فاضلاب موجود در

سپتیک بتنی : در صورتیکه سپتیک تانک بتنی با است.انداردهای بالا تولید شود به گونه ای که بتوان از کیفیت میلگرد گذاری ، بتن ریزی و آب بندی آن اطمینان حاصل نمود است.فاده از جنس بتنی نیز بلامانع می باشد. اما با توجه به کیفیت جنس های پلی اتیلنی و کامپوزیتی از لحاظ مقاومت به خوردگی و سرعت بالای ساخت و نصب ، امروزه است.فاده از سپتیک بتنی بسیار محدود شده است..

در جدول زیر سرانه تولید فاضلاب به ازای هر نفر در شرایط مختلف آمده است.. بنابراین برای محاسبه حجم فاضلاب تولیدی روزانه باید تعداد نفرات را در سرانه آنها مطابق جدول فوق ضرب نمود. عدد حاصل برابر حجم فاضلاب تولیدی روزانه می‌باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر