فروش سپتیک تانک در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در مرحله اول فاضلاب از طریق لوله ورودی وارد اولین بخش سپتیک می‌شود. این قسمت با است.فاده از یک دیواره جدا کننده از بخش دوم مخزن تفکیک شده است.. میزان حجم آن تقریبا برابر با دو سوم از کل حجم مخزن میباشد. با وارد شدن فاضلاب به این قسمت، مواد معلق و ذرات خارجی موجود در آن به دلیل وزن بیشتر به سمت پایین مخزن حرکت میکنند و در آنجا ته نشین می‌شوند. انواع روغن و چربی‌ها هم که دارای وزن کمتری هستند، به سمت بالا حرکت میکنند و بر روی سطح شناور می‌شوند.

فاضلاب پس از ورود به سپتیک تانک و به علت کاهش سرعت جریان هیدرولیکی، قسمتی از مواد معلق خود را بصورت ته نشینی از دست می دهد و از سوی دیگر خارج می گردد. درجه آلودگی فاضلاب خروجی از سپتیک تانک تقریبا معادل درجه آلودگی فاضلاب خروجی از ته نشینی اولیه خواهد بود و درصد شکست بار آلی و حذف مواد آلاینده در سپتیک تانک ها رقم قابل توجهی نخواهد بود. مواد ته نشین شده بصورت لجن در کف انباره به کمک باکتری های بی هوازی هضم میشوند بطوری که انباره هر دو سال یکبار ( در صورت سر ریز به اگو شهری یا چاه جذبی ) نیاز به خالی کردن لجن خواهد داشت.

مشخص است. که فعل و انفعال شیمیایی که درون این مخزن رخ میدهد. این انفعلات ضمن تجزیه جامدات به مایع، گازهایی همچون سولفید هیدروژن و گاز متان تولید می‌کند. این گازها چنانچه به درستی تخلیه نگردد باعث انفجارهای شدیدی خواهد گردید. لذا وجود ونت هدایت گازهای فوق یکی از اجزاء مهم در ساختمان گند انبار خواهد بود که در ادامه به تشریح آن خواهیم پرداخت.



( فروش ) های دیگر