مشاوره و اجرا سپتیک تانک در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


قیمت های سپتیک تانک ها نسبت به حجم و جنس سپتیک تانک ها متغییر است. به عنوان مثال سپتیک تانک هایی که حجم زیادی دارند و فاضلاب بیش تری را در خود جای می دهند قیمت بیش تری دارند نوع دیگر تعیین قیمت سپتیک تانک نوع جنس  سپتیک تانک است. در این قسمت از مقاله به بررسی قیمت انواع سپتیک تانک نسبت به متریال ساخته شده در آن خواهیم پرداخت:

سپتیک تانک یا گند انبار که یک مخزن ته نشینی می باشد معمولا به شکل دفنی و توسط فرآیند بیولوژیکی برای تصفیه فاضلاب است.فاده می شود. سپتیک تانک معمولا برای مناطقی که دسترسی به شبکه اصلی فاضلاب ندارند مورد است.فاده قرار می گیرد. این مخزن یکی از ساده ترین نوع تصفیه خانه و تصفیه فاضلاب می باشد. که به صورت تصفیه فیزیکی و تصفیه زیستی یا ته نشینی صورت می گیرد. این سیستم بیشتر برای مناطقی که امکان چاه زدن وجود ندارد و مناطقی که سطح آب های زیر زمینی بسیار بالاست مورد است.فاده قرار می گیرد.

از آنجایی که در تولید لوله‌های ساختمان اصلی منبع سپتیک، قطر لوله و مقاومت حلقوی در تعیین قیمت حائز اهمیت است.، در نتیجه ابعاد طراحی عاملی تاثیر گذار در قیمت نهایی خواهد بود. برای مثال برای تولید یک مخزن دوجداره متر مکعبی میتوان از لوله کاروگیت با قطرهای .، . و یا . متر است.فاده نمود که هر کدام دارای قیمت تمام شده منحصر بفردی خواهد بود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر