مشاوره و اجرا سپتیک تانک در چهاردانگه

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


لوله خروجی سپتیک عین لوله ورودی دستگاه عمود بر عدسی ته‌نشینی و با فاصله ۵ تا سانتیمتر پایینتر از محل نصب لوله ورودی در قطرهای ، ، ۵ و اینچ نصب و آببند میشود. جنس و متریال این لوله هم همانند لوله ورودی مخزن، میتوان از لوله پلی اتیلن تک‌جداره با رینگ و فلنچ یا لوله کاروگیت دوجداره است.فاده کرد، که لوله سرریز سپتیک تانک نامیده می‌شود. لوله خروجی سپتیک از بیرون مخزن با است.فاده از رینگ و فلنچ و در لوله‌های دوجداره کاروگیت با کوپلر و واشر به چاه جذبی یا اگو شهری که پساب تصفیه شده (مایعات) را هدایت می‌کند، نصب می‌شوند.

همانطور که قبلا ذکر شد این محصول میتواند به صورت پیش ساخته و آماده ارائه شود. بنابراین امکان ارسال آن به تمام نقاط ایران وجود دارد. در این قسمت به بررسی ساخت و توضیحاتی درباره محاسبه قیمت سپتیک تانک‌ها و ارسال آن به چند شهر مهم کشور پرداخته ایم.

ایراد بزرگ دیگر سپتیک تانک پلی اتیلن کورتیوب عدم تولید این نوه سازه بیشتر از متر بصورت یکپارچه است. و در صورت نیاز به بدنه مخزنی با قطر به فرض مثال . و طول متر می‌بایست یک لوله متری و یک لوله متری به هم جوش بخورند تا تا بتوان سازه ای متری در اختیار داشت و مخزنی پلی اتیلنی با ظرفیت مترمکعب تولید نمود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر