مشاوره و اجرا سکسیونر در بازار لاله زار

Sectioner-1
Sectioner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر به یادگیری روش‌های مختلف کنترل موتورهای صنعتی هستید علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم به فیلم آموزش کنترل موتورهای الکتریکی صنعتی مراجعه کنید. در این فیلم آموزشی که مدت زمان آن ساعت و دقیقه است. و در درس تدوین شده، ابتدا در درس اول مفاهیم عمومی کنترل موتورهای الکتریکی بیان شده است.. همچنین، نمادها و دیاگرام‌های شماتیکی مربوط به نقشه مدارهای قدرت و فرمان مدارهای کنترل و راه‌اندازی موتور در درس‌های دوم و سوم ارائه شده است.. در بخشی از آموزش مذکور، در دروس چهارم تا هفتم، انواع رله‌های اضافه بار، زمان‌دار و کنتاکتورها برای راه‌اندازی و نیز محافظت از موتورها به طور کامل و مفصل معرفی شده است.. علاوه بر این، انواع سنسورها، سوئیچ‌ها، ترنسمیترها، دیتکتورها و مثال‌هایی از نحوه سیم‌کشی و نقشه‌خوانی مدار کنترل موتورها در درس‌های هشتم تا هفدهم به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است..

دنیای برق و رشته ها و گرایش های مربوط به آن بسیار گسترده و متنوع است.. این رشته را می توان یک مهارت محسوب کرد که با آن می توان وارد دنیای بازار کار شد. اما آیا تنها راه برای وارد شدن به این رشته تحصیلات دانشگاهی یا آکادمیک است. یا می توان از طریق دوره های آموزشی در آموزشگاه های آزاد اقدام کرد.

برای تنظیم میزان حرارت از ضخیم کردن و پایین نگاه داشتن فشار تیغه ها و بزرگ کردن سطح تماس در کنتاکت است.فاده می کنند. در ضمن کنتاکت های موجود در سکسیونر ساده باید به قدری محکم و مقاوم باشند که به صورت خود به خود یا در اثر وزش باد و بارش برف بسته نشوند. سکسیونر های ساده شرکت پارس سوییچ بین باس بار (Bus Bar) و دژنگتور های خطی و ترانس نصب می شوند و هر کدام از آنها با دژنکتور مربوطه خود اینترلاک الکتریکی دارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر