مشاوره و اجرا سکسیونر در تهران

Sectioner-1
Sectioner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در برخی منابع اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال تأسیس شده‌است؛ اما در منابع دیگر اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال ۵۵ با نام مریضخانهٔ دولتی تأسیس شده‌است که نام آن، در سال برای قدردانی از

جمعیت خالص افزوده‌شده به تهران در دهه‌های گذشته، بیش از پنج میلیون نفر است.، که پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی گسترده‌ای داشته‌است. براساس شش دوره سرشماری انجام شده، جمعیت تهران از سال‌های ۵ تا ۸۵ حدود پنج برابر شده‌است و این رشد در شهرهای اطراف، بیشتر از شهر تهران بوده‌است؛ در کل، رشد شهر تهران طی دهه‌های اخیر در حال کاهش بوده و بیشتر بر جمعیت پیرامون آن افزوده شده‌است.

در مناطق شمالی است.ان، بارش بیش از میلی‌متر در سال، دمای کافی، خاک مساعد و ویژگی‌های خاص توپوگرافی پوشش گیاهی مناسبی را به صورت مراتع بهاری و تابستانی در کوه و دشت برای دامپروران محلی و عشایری به وجود می‌آورد. گونه‌های گیاهی عمده در این مناطق عبارت اند از بنه، گز، خاکشیر، شیرین بیان، قیاق، گون، آویشن، خزه و کنگر.


این نوع برای ولتاژ ها قوی و بالا تولید می شود و اما اینکه چرا به آن دورانی گفته می شود باید گفت که در این نوع به جای یک تیغه و پل ایستا در ساختار آن از دو تیغه چرخان است.فاده شده است. و البته این کلید دارای یک پل ایستا است.. با برخورد دو تیغه چرخان، به همدیگر پیوند الکتریکی برقرار می شود. این نوع سکسیونر به صورت اتوماتیک کار می کند و مزیت آن، این است. که در صورت اضطرار می توان به صورت دستی نیز با آن کار کرد. چرخش یا دوران در این نوع سکسیونر تقریبا در جه است. که به وسیله پل ها وصل می شوند.

«سکسیونر‌ کشویی» (Drawable Type Disconnector) برای کیوسک یا قفسه‌هایی که دارای عمق کم هستند بسیار مناسب‌اند. این سکسیونرها بیشتر به صورت میله‌ای در جهت عمودی قطع و وصل می‌شوند و عمدتاً در فشار متوسط کاربرد دارند. ساختمان آن‌ها شامل دو پایه ثابت و یک تیغه متحرک است. که حرکت تیغه در امتداد خودش صورت می‌گیرد. مهم‌ترین مزیت این نوع سکسیونرها امکان ساخت تیغه‌ها به صورت لوله‌ای است..

به همین دلیل هر سکسیونر قابل قطع زیر بار باید دارای وسیله ای برای قطع فوری مدار در صورت جرقه زدن باشد. قدرت وصل سکسیونر های قابل قطع زیر بار بسیار زیاد است. و برای شدت جریان هایی بین تا کیلو آمپر به راحتی است.فاده می شوند. اما قدرت قطع آنها کم بوده و چیزی در حدود تا آمپر را تحمل می کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر