مشاوره و اجرا سکسیونر در رودهن

Sectioner-1
Sectioner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سفر به رودهن می‌تواند سفری خاطره‌انگیز باشد، علی الخصوص اگر تجهیزات لازم  و مخصوص به سفر را متناسب با زمان و مدت سفرتان به همراه داشته باشید. داشتن کفش پیاده‌روی مناسب برای گشت و گذار در و دوربین عکاسی برای ثبت لحظات به‌یاد ماندنی هم می‌تواند لذت سفرتان را بیفزاید.

برای رسیدن به رودهن علاوه بر خودروی شخصی می‌توانید از اتوبوس و تاکسی نیز است.فاده کنید. در این بخش از معرفی رودهن، راه‌های دسترسی به این شهر خوش آب‌و‌هوای شمال است.ان تهران را مرور می‌کنیم تا بهتر متوجه شوید که رودهن کجاست و چطور می‌شود به آن‌جا رفت؟!

جمعیت رودهن به دلیل آب‌وهوا هر ساله روبه افزایش بوده و همین امر باعث شده تا امکانات شهری رودهن نیز افزایش یابد. درست در مرکز شهر رودهن، پارک مرکزی آن قرار گرفته است.. در این پارک می‌توانید یک عصرانه‌ دلچسب را در کنار خانواده مهیا کرده و از امکانات مختلف پارک نظیر آلاچیق و فضاهای اختصاصی است.فاده کنید. چند آبشار مصنوعی نیز در این پارک وجود دارد که در کنار هوای پاک بومهن فضایی مطبوع و دلنشین را پدید می‌آورند.


سکسیونر یا جدا کننده یک ابزار بنیادی و اصلی در ایستگاه‌های برق فشار با بالا است. و وظیفه آن در این ایستگاه‌‌ها، جداکردن قسمت‌ها و بخش‌های گوناگون از بخش‌‌های دارای ولتاژ و جریان است. . سکسیونر همچنین باز و بسته کردن جریان بر روی خطوط برقی را فراهم می‌سازد. سکسیونر یک دستگاه الکترومکانیکی است. که قادر به ایجاد، حمل و قطع جریان در شرایط عادی و اضافه بار است.. سکسیونرمعمولاً به عنوان جداکننده بار اصلی در سیستم های منبع تغذیه برق مورد است.فاده قرار می گیرد. سکسیونرها ابزار قطعی هستند که تقریباً جریان ندارند. به عبارت دیگر، سکسیونر قطعات و ابزارهایی راکه ولتاژ دارند از شبکه برق جدا می کند. برای انطباق با است.اندارد‌های ایمنی، سکسیونرها معمولاً به یک کنتاکت سیگنال ایمن مجهز می شوند که مستقیماً به تیغه‌های اصلی متصل می‌شوند و دارای یک دستگاه دستی اضطراری با تمام کلیدهای جانبی هستند.

سکسیونر های ساده پارس سوئیچ  دارای ولتاژ نامی کیلو ولت، جریان نامی آمپر، جریان اتصال کوتاه ضربه ای کیلو آمپر و دارای تیغه داخل تابلویی مدل SL-SP هستند . می توان گفت یکی از مهم ترین اجزا و تجهیزات مورد نیاز در ایستگاه های برق فشار قوی سکسیونر ها هستند. کار اصلی این قطعات جدا کردن بخش ها و قسمت های مختلف از بخش های دارای ولتاژ است..

مهمترین مزیت این سکسیونر‌ دارا بودن دو تیغه متحرک و دورانی است.. نیروی وزش باد و نیروی وزن سکسیونر‌ به هیچ وجه سبب وصل بی‌موقع آن نمی‌شود. سکسیونر‌ هر فاز دارای دو پایه عایقی قابل گردش است. که تیغه‌های پل روی آن نصب شده است.. هنگام قطع یا وصل سکسیونر، پایه‌ها حول محور خود در خلاف جهت یک دیگر به اندازه درجه می‌چرخند و سبب قطع و وصل کنتاکت‌ها می‌شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر