فروش سکسیونر در شمال تهران

Sectioner-1
Sectioner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را در درون خود جای داده اند. از در محله های شمال تهران موجود در این منطقه، انواع و اقسام رستوران ها و  کافه ها وجود دارد که هر کدام از آن ها با وجود دیزاین و دکوراسیون متفاوت خود، از محبوب ترین کافه های تهران می باشند و همچنین افراد بسیاری برای گشت و گذار های شبانه و شکم گردی به این منطقه از پایتخت می روند.

آجودانیه که پیش از این بیشتر به عنوان محله باغات تهران شناخته می شد امروزه یکی از محله های اعیان نشین تهران است. که به دلیل خانه های لوکس و خیابان های عریض خود شناخته می شود. این محله یکی از معدود محله های شمال تهران است. که کاربری آن بیشتر مسکونی می باشد! وجود مجتمع تجاری و تفریحی عرش آجودانیه نیز سبب شده بخش تجاری در این منطقه حضور پر رنگ تری به خود بگیرد.

حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی با بهترین باربری دیباجی یعنی حضور آرامش و اطمینان خاطر در یک پروژه سخت! اسباب‎کشی یک تخصص است. و اتوبار طلایی تهران بهترین و حرفه‎ای ترین شرکت حمل‎ونقل و باربری در تهران است.. قیمت مناسب و کیفیت برتر در خدمات باربری را با ما تجربه کنید.


«سکسیونر» (به فرانسوی Sectionneur) یا «جدا کننده» (به انگلیسی Disconnector) نوعی کلید قدرت است.. این نوع کلیدها محفظه خاموش‌کننده جرقه ندارند و تیغه‌های آن‌ها کاملاً قابل مشاهده است.. سکسیونر در انواع غیر قابل قطع زیر بار (عمدتاً سکسیونرهای فشار قوی) و قابل قطع زیر بار (عمدتاً سکسیونرهای فشار متوسط) در صنعت برق کاربرد گسترده دارد.

از این نوع سکسیونر برای قطع و وصل و حفاظت مطمئن در زمان عملکرد و در جاهایی که محدودیت سطح وجود داشته باشد است.فاده می‌شود. برحسب میزان جریانی که از آن عبور می‌کند تیغه‌ها می‌تواند از ساده به دوتایی و از نوع تسمه‌ای (در جریان کم) به پروفیلی (در جریان زیاد)، میله‌ای و لوله‌ای تغییر کنند. نوع اهرمی آن نیز در فشار قوی و فوق فشار قوی کاربرد دارد.

سکسیونر قابل قطع زیر بار که به آن کلید بار نیز می‌گویند، می‌تواند جریان‌های کم و جریان‌های بار را که چند برابر جریان نامی آن است. بدون هیچ مشکلی قطع کند. سکسیونرهای قابل قطع زیر بار در انواع داخلی (تابلویی) و یا بیرونی (هوای آزاد) مورد است.فاده قرار می‌گیرند. موارد است.فاده آن‌ها در کلیدهای فیدر موتوری و انشعاب‌های کوچک است.. محیط قطع در سکسیونرهای قابل قطع زیر بار متنوع بوده که از انواع آن می‌توان به قطع تحت سرعت بالا (سکسیونرهای خشک) و سکسیونرهای روغنی، گازی و خلأ اشاره کرد.



( فروش ) های دیگر