مشاوره و اجرا سکسیونر در شمال تهران

Sectioner-1
Sectioner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران مساحت گسترده ای را از شهر بزرگ تهران در بر گرفته اند. در واقع محله های شمال تهران از جمله محبوب ترین محله های پایتخت می باشند که همیشه توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب می کنند. تهران شهری عظیم و بزرگ می باشد که با قرار داشتن در موقعیت مکانی بسیار عالی در ایران، به عنوان یکی از خوش آب و هوا ترین و محبوب ترین شهر های ایران شناخته می شود. در واقع شهر تهران از جمله مشهور ترین شهر های ایران می باشد که این شهرت، بی دلیل نیست. علت شهرت این شهر وجود تعداد بسیار زیادی از جاذبه های گردشگری و تفریحی، برج ها و آسمان خراش های متعدد، امکانات رفاهی و تفریحی، و به طور کلی، تعداد بسیار زیادی از دیدنی ها می باشد. جالب است. بدانید که عموم این جاذبه های گردشگری و آسمان خراش ها در محله های شمال تهران قرار دارند.

محله نارمک تهران که به محله صد میدان معروف است.، دارای / کیلومتر مربع مساحت و سه ناحیه شهری است.. ۸ هزار و خانوار با هزار و نفر جمعیت دارد. این منطقه یکی از قدیمی‌ترین مناطق تهران است. که در قدیم، نام آن ده نارمک بوده‌است، یکی از مناطق خوش آب و هوا و سردسیری تهران به‌شمار می‌رود. این محله که در ضلع شمالی محله

نیاوران به عنوان بخشی از منطقه شهرداری تهران از غرب با محله معروف و پر رفت‌وآمد تجریش، از شرق با محله خوش آب‌وهوای دارآباد، از جنوب با فرمانیه و از شمال با یکی از دیدنی‌ترین چشم‌اندازهای پایتخت یعنی ارتفاعات کلک‌چال در ارتباط است..


سکسیونر قابل قطع زیر بار که به آن کلید بار نیز می‌گویند، می‌تواند جریان‌های کم و جریان‌های بار را که چند برابر جریان نامی آن است. بدون هیچ مشکلی قطع کند. سکسیونرهای قابل قطع زیر بار در انواع داخلی (تابلویی) و یا بیرونی (هوای آزاد) مورد است.فاده قرار می‌گیرند. موارد است.فاده آن‌ها در کلیدهای فیدر موتوری و انشعاب‌های کوچک است.. محیط قطع در سکسیونرهای قابل قطع زیر بار متنوع بوده که از انواع آن می‌توان به قطع تحت سرعت بالا (سکسیونرهای خشک) و سکسیونرهای روغنی، گازی و خلأ اشاره کرد.

از این نوع سکسیونر برای قطع و وصل و حفاظت مطمئن در زمان عملکرد و در جاهایی که محدودیت سطح وجود داشته باشد است.فاده می‌شود. برحسب میزان جریانی که از آن عبور می‌کند تیغه‌ها می‌تواند از ساده به دوتایی و از نوع تسمه‌ای (در جریان کم) به پروفیلی (در جریان زیاد)، میله‌ای و لوله‌ای تغییر کنند. نوع اهرمی آن نیز در فشار قوی و فوق فشار قوی کاربرد دارد.

برخی از قطعات سکسیونر ها قابلیت تعویض را دارند و در صورت نیاز می توان آنها را از فروشگاه های معتبر تهیه و با کمک کارشناس جایگزین کرد . از جمله قطعات قابل تعویض می توان به : اورینگ مقره بوشدار ، پیچ تنظیم بازویی ، تیغه چاقویی سکسیونر ، دسته رکابی سکسیونر ، دسته گویی ، سردسته سکسیونر پارس سوئیچ ، شافت ، صفحه اینتر لاک ، کاور دسته فرمان ، کلاهک لاستیکی و ناودانی مسی اشاره کرد .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر