فروش سکسیونر در شهر جدید اندیشه

Sectioner-1
Sectioner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.


برای آشنایی با نقشه‌کشی مدارهای برقی و به ویژه، تابلو برق، پیشنهاد می‌کنیم به آموزش اصول نقشه کشی برق صنعتی با ای پلن ePLAN فرادرس مراجعه کنید. این آموزش در درس تدوین شده و مدت آن، ساعت و دقیقه است.. درس اول مربوط به آشنایی با محیط ePLAN است.. در درس دوم، درباره ساختار یک پروژه مطالبی بیان شده است.. معرفی گرافیک نرم‌افزار موضوع درس سوم این فیلم آموزشی است.. در درس چهارم، المان‌های نقشه‌کشی معرفی شده‌اند. در درس پنجم، نقشه‌کشی در قالب پروژه عملی را آموزش داده شده است..

همان طور که از گفته های بالا مشخص است.، سکسیونر در واقع یک ارتباط دهنده یا جداکننده مکانیکی بین سیستم هاست و در وهله نخست برای حفاظت اشخاص در مقابل برق گرفتگی مورد است.فاده قرار می گیرد و معمولاً در انجام بازرسی، سرویس، تعمیرات و کار روی تجهیزات فشار قوی باز و بسته می شود. علاوه بر موارد بالا، سکسیونر در بهبود ایزولاسیون در پست ها به دژنکتورها کمک می کند.

سکسیونر ها با توجه به عملکرد و نوع ساختارشان انواع متفاوتی دارند که هر کدام از این انواع طبق اصول مهندسی تولید شده و در قسمت های مختلفی در طراحی انواع تابلو برق ها به کار می روند. نکته ای دیگر که در رابطه با این موضوع حائز اهمیت است. اینکه به سکسیونر ها، سوا ساز نیز می گویند که معادل انگلیسی آن همان دیسکانکتور است. و البته



( فروش ) های دیگر